آیاندا پاتوسی: الهلال تیم قدرتمندی است؛ اعتماد به نفس خوبی داریم

آیاندا پاتوسی

هافبک اهل آفریقای جنوبی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال گفت: برای شکست دادن الهلال باید بهتر از بازی قبل باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، آیاندا پاتوسی هافبگ اهل آفریقای جنوبی باشگاه استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* الهلال تیم قدرتمندی است

بازی سخت اما بسیار خوبی مقابل الهلال در پیش داریم. الهلال تیم خوب و قدرتمندی است. ما چند روز قبل مقابل آنها بازی کردیم و شکستشان دادیم.

* اعتماد به نفس خوبی داریم

بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند اما استقلال هم تیمی بسیار خوب، قدرتمند و با انگیزه‌ای است. اعتماد به نفس خوبی داریم و فردا با همه توان به زمین می‌رویم. برای شکست دادن الهلال باید بهتر از بازی قبل باشیم.

* استقلال در ورزشگاه هوادارانی خواهد داشت

فکر می‌کنم فردا استقلال در این ورزشگاه هوادارانی داشته باشد. مطمئنم آن هوادارانی که در خانه هستند و از تلویزیون مسابقه را می‌بینند هم برای ما آرزوی موفقیت می‌کنند.

 

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاتوسی: برای شکست الهلال باید بهتر از بازی قبل باشیم/اعتماد به نفس خوبی داریم

د آوریل 22 , 2019
آیاندا پاتوسی هافبک تیم استقلال که در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان شرکت کرده بود در خصوص این بازی گفت: بازی سخت اما بسیار خوبی مقابل الهلال در پیش داریم. الهلال تیم خوب و قدرتمندی است. ما چند روز قبل مقابل آنها بازی کردیم و شکستشان دادیم. و...