صادق ورمزیار: الهلال برای گرفتن انتقام به زمین خواهد آمد؛ روحیه خوب بازیکنان شمشیر دو لبه است!

صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم خطرناک‌ترین موضوع برای تیم استقلال غرور بازیکنان بعد از سه برد متوالی است.

 به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیم استقلال مقابل الهلال عربستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال ایران و الهلال عربستان؟

برخلاف بازی رفت که خیلی زود استقلال به گل رسید و توانست جریان بازی را به دست بگیرد،‌ در این بازی کار سختی مقابل الهلال خواهد داشت. عربستانی‌ها در این مسابقه برای گرفتن انتقام به زمین می‌آیند و از طرف دیگر هم امکان دارد بچه‌ها در باد برد در بازی قبلی بخوابند و همین موضوع کار را سخت می‌کند. غیبت فرشید اسماعیلی هم می‌تواند در این بازی تأثیرگذار باشد، اما در هر صورت من همیشه اعتقاد دارم بچه‌های ما گاهی اوقات کارهای دور انتظار می‌کنند و امیدوارم این بازی هم روز خوب بچه‌ها باشد. استقلال با کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند کاملاً به مسابقات بازگردد و به صعود امیدوار باشد.

* استقلال با روحیه خوب و بردهای متوالی  به مصاف الهلال خواهد رفت؟

این بردها و روحیه خوب بازیکنان می‌تواند شمشیر دو لبه باشد، این موضوع هم می‌تواند باعث انگیزه مضاعف و روحیه بالا بازیکنان شود و هم می‌تواند باعث غرور آنها شود. فکر می‌کنم خطرناک‌ترین موضوع برای تیم استقلال هم همین غرور است.

* آیا به نظر شما استقلال می‌تواند از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند یا خیر؟

به نظرم همه چیز بستگی به بازی با الهلال دارد، چون اگر استقلال در این بازی پیروز شود، دو بازی دیگر خیلی سخت نیستند و این تیم می‌تواند در صورت برد برابر الهلال، مقابل الدحیل و العین هم پیروز شود.

  

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی موسوی: استقلال نباید فریب بازی رفت را بخورد؛ تجربه بازیکنان و کادر فنی در کسب نتیجه اثرگذار است

د آوریل 22 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من فکر می‌کنم با توجه به برد در بازی قبل، مساوی هم نتیجه خوبی برای استقلال در این مصاف خواهد بود هرچند پیروزی در این بازی کار صعود را تقریبا قطعی می کند. به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر ...