واکنش پدر صیادمنش به اظهارات جنجالی پژمان منتظری

سرویس ورزش مشرق – پیرو اتفاقات حاشیه‌ای که برای تعدادی از بازیکنان کم سن و سال شاغل در تیم‌های پرطرفدار پایتخت رخ داده یکی از بازیکنان باتجربه استقلال به شدت نسبت به روش زندگی بازیکنان جوان تیمش انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، در اخبار هفته‌های گذشته داشتیم سروصداهای غیرمعمولی که از خانه یک بازیکن جوان شاغل در یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت در ساعات بعد از نیمه شب بیرون می رفته باعث ناراحتی، سلب آسایش و اعتراض همسایه‌های این بازیکن شده و در حالی که به این فوتبالیست تذکر داده شده بود اما این جوان به جای عذرخواهی و یا پایان دادن به اتفاقاتی که در خانه‌اش در حال وقوع بوده حاضر جوابی کرده و سرانجام کار به ورود پلیس ۱۱۰ و انتقال بازیکن به کلانتری کشیده است.

بیشتر بخوانید:

شفر: یک خطر جدی استقلال را تهدید می‌کند

 

اتفاقی که در نهایت منجر به ورود مسئولان باشگاهش شده و دست آخر با وساطت مدیران باشگاه غائله خاتمه یافته است.

پیرو این اتفاق و مواردی که پیش از این برای یکی دیگر از بازیکنان استقلال در زمستان سال ۱۳۹۶ رخ داده و در نهایت منجر به فوت احمدرضا شاکر شده بود، " پژمان منتظری" کاپیتان سوم تیم استقلال به این موضوع ورود کرده و خواستار رسیدگی خانواده‌ها به شرایط زندگی بازیکنان جوان تیمشان در تهران شد!

منتظری زندگی در هتل، تحت نظر کادر مدیریتی باشگاه را به صلاح بازیکنان جوانی مانند مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش دانسته و ابراز نگرانی کرد حواشی موجود در فوتبال، آینده این فوتبالیست‌های به گفته وی بااستعداد را تباه می‌کند!

در این باره با پدر یکی از بازیکنان تیم استقلال صحبت کردیم تا درباره دلیل خروج فرزندش از هتلی که باشگاه برای او در نظر گرفته بود مطلع شویم.

سعید صیادمنش در گفت و گو با مشرق، درباره توصیه‌های اخیر پژمان منتظری اظهار داشت: باید بابت این همه دقت نظر از سوی بزرگترهای تیم استقلال نسبت به فرزندم تشکر کنم. این مشخص می‌کند بازیکنان تیم استقلال تا چه اندازه نسبت به سرنوشت هم تیمی‌های خود نگران هستند. این موضوع تاحد زیادی فکر خانواده بازیکنان جوان را هم آسوده می‌کند.

وی ادامه داد: دلیل اینکه اللهیار نخواست در تهران در هتل زندگی کند این بود که معتقد است ۳، ۴ نفر با اخلاق‌های متفاوت نمی‌توانند در یک اتاق زندگی کنند. از طرفی می‌گفت آنجا قادر نبوده تمرکز لازم برای حضور در تمرینات و مسابقات استقلال را داشته باشد.

پدر مهاجم ۱۹ ساله استقلال اضافه کرد: به همین دلیل در بهمن ماه سال گذشته به اتفاق همسرم و با این شرط که حتماً مادر اللهیار در تهران با او زندگی کند یک واحد آپارتمان برایش رهن و اجاره کردیم و از آن روز تا به حال همسر بنده در تهران با او زندگی می‌کند و اللهیار یک شب هم تنها نبوده است.

صیادمنش خاطرنشان کرد: خود من هم آخر هفته‌ها به تهران می آیم و غروب جمعه به شمال برمی گردم چون باید در محل کارم حضور پیدا کنم. علاوه بر این، اللهیار در این مدت که مصدوم بود با حضور مادرش خیلی راحت تر به کارهایش رسیدگی می‌کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محرومیت باقری تعلیق شد/ اصغر حاجیلو: فرشید به اردوی امارات اضافه می شود!

ش آوریل 20 , 2019
سرپرست تیم استقلال گفت: فرشید باقری به اردوی استقلال اضافه می‌شود. به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال از به تعلیق درآمدن محرومیت فرشید باقری خبر داد. اصغر حاجیلو در این مورد گفت: «ط...