امید نورافکن: تلاشمان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد؛ ماندن یا رفتنم تصمیم من نیست

امید نورافکن

مدافع چپ و هافبک دفاعی جوان استقلال گفت: تکلیف ماندنم در استقلال دست خودم نیست و باشگاه شارلوای بلژیک باید در این باره تصمیم بگیرد.

 به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن ستاره جوان تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم در راه قهرمانی در لیگ برتر، صحبت‌های کرد که در ادامه میخوانید:

* قهرمانی استقلال در لیگ برتر؟

ما پنج امتیاز از سطح جدول عقب هستیم با این حال باید تا آخرین روز بجنگیم و باید همه امتیازات را بگیریم. ما امیدوار هستیم که قهرمان شویم، اما اگر قهرمان نشدیم به این دلیل است که امتیازات زیادی را از دست دادیم. ما تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم که حداکثر امتیازات را بگیریم.

* وضعیت کرانچار و احتمالی جدایی‌اش از تیم امید؟

ما تقریباً شش ماه است که با او کار می‌کنیم، من فقط نظرم را می‌گویم. ما از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم و به مرحله بعدی هم صعود کردیم، اما تصمیم گیرنده من یا سایر بازیکنان نیستیم و هر تصمیمی که بگیرند ما تابع آن خواهیم بود.

* بعد از بازی با ماشین‌سازی در کنار مهدی قائدی بودی و آیا قرار است به عنوان بزرگتر به او مشاوره بدهی؟

نه بحث بزرگی نیست و من از این مسائل خوشم نمی‌آید، می‌دانید که قائدی مشکلات زیادی داشت اما امیدوارم که  این روند خوب را در بازی با الهلال و پدیده هم ادامه دهد چرا که او استعداد خوبی دارد و امیدوارم که لژیونر شود.

* تکلیف ماندنت در استقلال چه خواهد شد؟

من از استقلال پیشنهاداتی داشتم اما از صمیم قلب دوست دارم که در استقلال بمانم اما تصمیم گیرنده در این خصوص من نیستم و باید باشگاه شارلروای بلژیک در این خصوص تصمیم بگیرد. اگر قرار شد بمانم همه تلاشم را در استقلال می‌کنم، اگر هم نشد به بلژیک برمی‌گردم.

* وضعیت بازی با الهلال عربستان؟

ما امروز ایران را ترک می‌کنیم و به ابوظبی می‌رویم، الهلال تیم قدرتمندی است که بازی رفت را هم به ما باخت و با انگیزه مقابل ما ظاهر می‌شوند، اما ما هم استقلال هستیم و برای بردن به این بازی خواهیم رفت.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: فعلاً لیگ مهم نیست

ش آوریل 20 , 2019
به گزارش مشرق، وینفر شفر در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال، گفت: ما سه بار الهلال را شکست دادیم. امیدوارم در مسابقه بعدی هم برنده شویم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کردند.وی افزود: امیدوارم با تمام توان در دیدار بعدی به میدان برویم و ...