اعتراف تلخ مربی استقلال

به گزارش مشرق، بیژن طاهری با اشاره به عدم سفرش به امارات همراه با استقلال گفت: با تشخیص شفر در هر سفر تیم استقلال یک مربی روی سکوها می‌رود و با توجه به این‌که در بازی‌های گذشته یک بار فیلیپ و یک بار مارتین این کار را انجام دادند، این بار به صلاحدید سرمربی تیم من در تهران می‌مانم چون قرار است چند بازیکن استقلال در تهران بمانند و من با آنها تمرین می‌کنم. البته این را هم بگویم که بابت این موضوع تابع تصمیم شفر هستم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که چرا موضوع فرشید باقری در استقلال حل نمی‌شود، گفت: در این مورد من نمی‌توانم صحبت کنم و این تشخیص کادر فنی و مدیرعامل باشگاه است.

بیشتر بخوانید:

مربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با الهلال عربستان گفت: شرایط تیم ما خوب است. الهلال هم مقابل نماینده کشور تونس بازی را واگذار کرده و فکر می‌کنم شرایطشان خوب نباشد. البته آنها یک تیم حرفه‌ای با بازیکنان کاملاً حرفه‌ای هستند، ولی به شخصه دوست دارم این بازی را هم ببریم که در مجموع ۲ فصل اخیر، چهارمین پیروزی مقابل الهلال را به دست آوریم.

وی با بیان این‌که استقلال هر چهار و پنج روز بازی می‌کند و این موضوع روی عملکرد بازیکنان تأثیر دارد گفت: فشاری که روز بازیکنان ما ایجاد شده، باعث شد تا تعداد مصدومان ما بالا برود. این موضوع کار را سخت کرده ولی همانطور که می‌بینید شفر از بازیکنان به شکلی استفاده می‌کند که فشار به بدن‌های آنها وارد نشود.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به قهرمانی تیم آبی پوشان در لیگ برتر هستند، گفت: قهرمانی از دست استقلال خارج شده و در اختیار تیم‌های دیگر است. البته ما فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بازی‌ها را ببریم و امتیازها را جمع کنیم.

وی تأکید کرد: تیم‌های دیگر هم در کورس قهرمانی هستند ولی به نظر من قهرمان به این زودی‌ها مشخص نمی‌شود و تیم اول لیگ امسال در دو هفته آخر مشخص می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وینفرید شفر: برای باقری آخر فصل تصمیم بگیرید؛ فرشید گریه کرد و پشیمان است!

ش آوریل 20 , 2019
سرمربی استقلال برای بار سوم از مدیران باشگاه خواست که اجازه بدهد هافبک این تیم به تمرین ها برگردد.  به گزارش استقلال نیوز، فرشید باقری به دلیل آنچه درگیری با بازیکنان خودی در رختکن بین دو نیمه بازی با پرسپولیس خوانده شده است از حضور در تمرین ه...