اشکان نامداری: در بازی رفت هم مشکل داشتیم؛ در حق رحمتی اجحاف شد!

اشکان نامداری

مربی دروازه بان های استقلال گفت: حسینی هم در این مدت عملکرد خوبی داشته و قبل از هر بازی شفر تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکن در ترکیب قرار بگیرد.

به گزارش استقلال نیوز، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین‌سازی درمورد این مسابقه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال مقابل ماشین سازی تبریز؟

بازی خوبی بود. ما در بازی رفت هم برابر ماشین‌سازی مشکل داشتیم. آنها بسیار منظم هستند، اما ما به خوبی از فرصت‌های خود استفاده کردیم و توانستیم 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم.

* حمله به رحمتی پس از بازی با سایپا؟

نمی‌خواهم در این خصوص حرفی بزنم و بگویم که برای این کارخط داده بودند. به من هم حملات زیادی شد، اما ما تحمل می‌کنیم. فکر می‌کنم در حق مهدی رحمتی اجحاف شد و شفر هم روز گذشته در این خصوص صحبت کرد. حالا هم مهدی به تمرینات بازگشته و بهتر است حرفی در این مورد نزنیم.

* آیا رحمتی شانس دارد در نیم فصل بازهم بازی کند یا خیر؟

بازی کردن یا بازی نکردن رحمتی بستگی به نظر شفر دارد. حسینی هم در این مدت عملکرد خوبی داشته و قبل از هر بازی شفر تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکن در ترکیب قرار بگیرد.

 اخبار رسمی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال با تعویض طلایی شفر به کورس قهرمانی برگشت/ بازگشت قائدی با گل +فیلم و جدول

چ آوریل 17 , 2019
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. مهدی قائدی در دقیقه ۷۶ ...