حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل ماشین سازی؛ تقدیر از جانبازان ارتشی همراه با تشویق استقلالی ها!

حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل ماشین سازی تبریز

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی از تعدادی از جانبازان ارتش تقدیر به عمل آمد.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران  و ماشین سازی تبریز از ساعت 20:15 امروز چهارشنبه(27 فروردین 98) از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* پیش از آغاز این مسابقه تعدادی از جانبازان ارتش جمهوری اسلامی از مقابل تماشاگران عبور کردند تا در کنار زمین استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی از آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

* در فاصله حدود 30 دقیقه به آغاز این مسابقه جمعیتی در حدود ۳ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* در حالیکه دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۲۰:۱۵دقیقه آغاز می‌شود دو تیم برای گرم کردن از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در زمین حاضر شدند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود ۶ هزار نفر است که استقبال چندان خوبی از این مسابقه به عمل نیامد.

* هواداران تیم فوتبال استقلال که بعد از دربی از مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی دلخوری‌هایی داشتند امروز هر دو بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. این دو نفر بعد از تشویق‌ها به سمت تماشاگران رفته و برای آنها دست تکان دادند.

* تماشاگران تیم فوتبال استقلال زیر جایگاه خبرنگاران در حال تماشای دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان بودند و نتیجه این مسابقه را پیگیری می‌کردند.

*‌ بازیکنان نیمکت‌نشین تیم استقلال در مسابقه امروز در کنار سایر بازیکنان مشغول گرم کردن شدند. این در حالی بود که بازیکنان ماشین‌سازی تنها در قالب نفرات اصلی خود را گرم کردند.

* مهدی رحمتی، میلاد زکی‌پور، مرتضی تبریزی، آرمین سهرابیان، ایسما، مهدی قائدی، محمد دانشگر، رضا کریمی و سجاد آقایی روی نیمکت استقلال نشستند.

* گوینده زن ورزشگاه قبل از شروع بازی گفت‌وگویی را با یک سرتیپ جانباز که از ورزشکاران نیروی زمینی بود انجام داد که این گفت‌وگو برای تماشاگران از بلندگوها پخش شد.

* محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال که هم‌اکنون در ماشین‌سازی حضور دارد روی نیمکت این تیم در مسابقه امروز نشسته است.

* بعد از پایان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس و تساوی سرخ‌پوشان در اصفهان هواداران تیم استقلال در ورزشگاه آزادی خوشحالی کرده و علیرضا منصوریان را مورد تشویق قرار دادند.

* وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال هنگام گرم کردن تیمش در کنار زمین مشغول تماشای آماده‌سازی آبی‌پوشان شد که هواداران این تیم سرمربی آلمانی را مورد تشویق قرار دادند.

* علی خطیر، محسن گروسی و علی لطیفی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند. پیش از آغاز مسابقه کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال از علی لطیفی و محسن گروسی تقدیر به عمل آورد.

* میثم تیموری و روزبه چشمی بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب آبی‌پوشان امروز برای این تیم به صورت ثابت بازی خواهند کرد. گادوین منشا نیز در ترکیب اصلی تیم استقلال قرار گرفته است.

* احسان علوان‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس امروز روی نیمکت ماشین‌سازی حضور دارد.

* پیش از شروع بازی و قبل از اذان مغرب به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در ورزشگاه آزادی مولودی‌خوانی صورت گرفت.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران تیم فوتبال ماشین‌سازی در گوشه‌ای از استادیوم حضور دارند  و تعدادی از آنها پرچم تراکتورسازی را در دست گرفته و با لباس‌های قرمز روی سکوها نشسته‌‌اند.

* دیدار دو تیم با تاخیر 5 دقیقه ای از ساعت 20:20 آغاز شد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ تساوی استقلال مقابل ماشین سازی؛ اتوبوس تبریزی مانع گلزنی آبی پوشان!

چ آوریل 17 , 2019
نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی تبریز با تساوی به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:15 امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی ت...