روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه ماشین‌سازی، محمدرضا مهاجری درباره بازی این هفته تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر در این هفته بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند. ما مقابل نساجی هم بازی خوبی انجام دادیم و یک پنالتی برای‌مان در آن بازی گرفته نشد. بازی مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه انگیزه خاص خودش را دارد. ما تمرینات خود را براساس نقاط ضعف و قوت استقلال گذاشتیم و ان‌شاءالله اگر بچه‌ها تمرکز لازم را داشته باشند و داور هم شرایط برابری را در مسابقه لحاظ کند فکر می‌کنم روز سختی را برای استقلال رقم بزنیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها انگیزه خیلی خوبی دارند، باشگاه هم حمایت کرده است و امیدوارم که نتیجه لازم را کسب کنیم. شدیداً به امتیازات بازی با استقلال نیاز داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امتیاز این بازی را بگیریم. خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تمام قدرت مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

موضع وزارت درمورد تمدید قرارداد شفر و برانکو

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود: استقلال تیم خیلی خوبی است. این تیم بازی سختی مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است، انجام داد و به پیروزی رسید. ما هم ماشین‌سازی هستیم با توان و قدرت خودمان. قطعاً انگیزه و غیرت حرف اول بچه‌های ما در بازی با استقلال خواهد بود.

مهاجری درباره برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر توسط سازمان لیگ عنوان کرد: برنامه‌ریزی سازمان لیگ مثل این می‌ماند که شما یک مسیری را با ۱۵۰ کیلومتر سرعت در حال رفتن هستید و با مانعی روبه‌رو می‌شوید و باید سریع واکنش نشان دهید. در بازی با نفت مسجدسلیمان بازی‌مان ساعت ۱۹ بود که در یک لحظه به ساعت ۱۶ تغییر کرد. زمان و ساعت بازی ما با سایپا هم تغییر کرد. این مسائل زیبنده سازمان لیگ نیست. می‌دانم مسئولان سازمان لیگ کار سختی دارند، ولی این جابه‌جایی‌ها شکل خوبی برای فوتبال ما ندارد و امیدوارم این چهار پنج بازی آخر را که خیلی حساس است، مدیریت کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: خیلی‌ها خوششان نمی‌آید من سرمربی باشم/ بعد از برد باید گریه می‌کردیم؟

س آوریل 16 , 2019
به گزارش مشرق، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز (شفر زودتر از مترجم به نشست خبری رسید و منتظر رسیدن مترجم خود شد که به همین دلیل نشست با چند دقیقه تأخیر آغاز شد) اظهار داشت: ابتدا باید در مورد چند نکته صحبت کنم. شما می‌دان...