وینفرید شفر: برد مقابل سپاهان مثل نمک سوپ بود؛ به مدیرعامل گفتم به باقری نیاز دارم(به روز رسانی می شود)

وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز گفت: اگر کسی صحبت‌های من خارج از سالن کنفرانس را مخفیانه ضبط کند، این اصول حرفه‌ای نیست.

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال( زودتر از مترجم به نشست خبری رسید و منتظر رسیدن مترجم خود شد که به همین دلیل نشست با چند دقیقه تأخیر آغاز شد)، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

اگر کسی صحبت‌های من خارج از سالن کنفرانس را مخفیانه ضبط کند، این اصول حرفه‌ای نیست

ابتدا باید در مورد چند نکته صحبت کنم. شما می‌دانید خبرنگاران کار بسیار مهمی در فوتبال ایران دارند. بعضی مواقع بیرون از سالن کنفرانس با شما صحبت شخصی می‌کنم. اگر کسی بخواهد مخفیانه صدای من را ضبط کند، این اصول حرفه‌ای نیست چون صحبت‌های من دوستانه و خارج از سالن کنفرانس است. اگر کسانی بابت خوشحالی بعد از بازی با سپاهان ما گلایه و انتقاد کردند، باید بگویم ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و می‌دانیم که در چه مسیری حرکت می‌کنیم.

* برد مقابل سپاهان مثل نمک سوپ بود

بازی گذشته بسیار سخت بود و یکی از بازی‌های ما بود. داور یک گل ما را نپذیرفت و در دقیقه ۹۷ گل زدیم که گل بسیار خوبی بود. بازی یک ضرب دو ضرب انجام دادیم. این بازی و بردش مثل نمک سوپ بود. آن همه احساس و هیجان داشت. کادر پزشکی، مربیان همه فوق‌العاده بودند. فوتبال همین است. در بیرون از هتل ما در اصفهان حدود ۳۰۰-۵۰۰ نفر هوادار وجود داشتند و در مورد تیم مثبت صحبت می‌کردند. خیلی از بازیکنان ما نتوانستند شب قبل خوب بخوابند زیرا هواداران زیادی در بیرون از هتل بودند. شاید آنها سالی یکبار ما را ببینند.

* شاید خیلی‌ها خوششان نیاید ولی من سرمربی استقلال هستم

ما به خاطر تماشاگران می‌خواستیم بازی را ببریم. من عاشق آن هوادارانم و به خاطر آنها بود که خوشحال بودم. خیلی افراد دیگر هم بودند که با هواداران سلفی می‌گرفتند. وقتی آنها سلفی می‌گیرند چرا ما خوشحال نباشیم. ما خوشحال بودیم چون روی پای خودمان ایستادیم و دوباره برگشتیم. نمی‌توانم به آنها بگویم خوشحال نباشند یا به بازیکنانم بگویم خوشحالی نکنند. شاید خیلی‌ها خوششان نیاید ولی من سرمربی استقلال هستم.

* به مدیرعامل باشگاه گفتم به باقری نیاز دارم

قبل از بازی با سپاهان مادر بزرگ فرهاد مجیدی فوت کرد و من به او گفتم سه روز به مرخصی برود و در مراسم شرکت کند. چون در ایران همه احساسی و به هم خیلی نزدیک هستند. من برای مجیدی آرزوی بهترین ها را دارم و همین طور برای روح الله باقری که سال گذشته پدرش را از دست داد. من باقری را جریمه و تعلیق کردم، چون بعد از دربی بین دو نیمه و بعد از پایان بازی کار خوبی انجام نداد، اما اگر دقت کرده باشید، بعد از بازی با سپاهان هم گفتم که دو بازیکن بایرن‌مونیخ وسط زمین دعوا کردند. تأکید کردم دعوا، نه جروبحث، و مربی به آنها گفت شما را جریمه می‌کنم چون به بازیکنانم نیاز دارم. بعد از بازی هم شنیدم یکی از آن دو بازیکن گل زد و خیلی هم خوب کار کرد. این همان نکته‌ای بود که من به مدیرعامل باشگاه هم گفتم. چون ما بازی‌های مهمی داریم و باید تا آخر فصل با همه تیم‌ها بجنگیم. در مورد اتفاقات رخ‌داده هم می‌شود آخر فصل حرف زد. خوشحال نیستم باقری آن کارها را انجام داد، ولی من صحبت‌هایی را در رختکن انجام دادم که شاید خیلی‌ها بدانند آن صحبت‌ها چه بوده اما این صحبت‌ها درون‌خانوادگی و در جمع بازیکنان تیم ما بود.

در حال بروز رسانی. . .

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی آبی پوشان که برای حضور در نشست خبری راهی سازمان لیگ شد، زودتر از مترجش به نشست خبری رسید و از همین فرصت استفاده کرد و پشت کامپیوتر روابط عمومی سازمان لیگ نشست و پیگیر خواندن اخبار آتش سوزی کلیسای نوتردام شد.

 وینفرید شفر

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیران استقلال، پرسپولیسی هستند!

س آوریل 16 , 2019
به گزارش مشرق، هادی طباطبایی با اشاره به وضعیت تیم استقلال و مشکلاتی که طی هفته‌های اخیر به وجود آمده است، صحبت‌های زیر را انجام داد. *اگر زمین تمرین فراهم می‌کردند باقری آن حرف‌ها را می‌زد؟ وی با اشاره به عد...