هادی طباطبایی: آقایان سرمایه باشگاه را اخراج کردند؛ به جز دو نفر بقیه مدیران پرسپولیسی هستند

هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فردا مشکلی پیش بیاید آقایی که مدیرعامل است و مسول اجرایی باشگاه شانه خالی می‌کند و می‌گوید من نبوده‌ام هیأت مدیره تصمیم گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به وضعیت تیم استقلال و مشکلاتی که طی هفته‌های اخیر به وجود آمده است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اگر زمین تمرین فراهم می‌کردند باقری آن حرف‌ها را می‌زد؟

متاسفانه درگیری‌های غلط باعث چنین مسائلی شده است. سؤالی که به وجود می‌آید این است فرشید باقری به زمین چمن و نداشتن زمین تمرین اعتراض کرده و هشدار داده است. اگر شرایط زمین تمرین را فراهم می‌کردید آیا باقری چنین حرف‌هایی می‌زد؟ آقایان سرمایه باشگاه را اخراج کردند.در مورد این مسائل خیلی صحبت است و من حرف‌های زیادی دارم. در لابلای صحبت‌های باقری شنیدم که ظاهرا اتفاقاتی در هیأت مدیره رخ می‌دهد اما در مورد این مسائل باید آنها پاسخگو باشند.

* آن ۲ عضو هیات مدیره حواسشان باشد،آقایان به موقع شانه خالی می‌کنند

تکلیف این هیأت مدیره به جز آن 2 نفر مشخص است. روی صحبت من با آن دو نفری است که فوتبالی هستند و قبلا اینجا کار کرده‌اند. این آقایان بدانند اگر فردا مشکلی پیش بیاید آقایی که مدیرعامل است و مسول اجرایی باشگاه شانه خالی می‌کند و می‌گوید من نبوده‌ام هیأت مدیره تصمیم گرفت. در مورد کمیته نقل و انتقالات هم همین اتفاق می‌افتد. هواداران استقلال به هوش باشند و آقایان هیأت مدیره و کمیته نقل و انتقالات هم اینطور. اگر کوچکترین مشکلی در نقل و انتقالات به وجود بیاید مسئول اجرایی باشگاه می‌گوید کمیته نقل و انتقالات مقصر بود.

* رئیس هیات مدیره استقلال پرسپولیسی است

رئیس هیأت مدیره استقلال پرسپولیسی است و همه این را می‌داند. کسی که عکس پرسپولیس را زد و در صفحه مجازی‌اش زد پرچم پرسپولیس بالاست نیازی ندارد من در موردش صحبت کنم. او به واسطه رابطه آمده و اصلا استقلالی نیست. هشدارم را به آن دو عضو هیأت مدیره دادم که این دوستان فردا شانه خالی می‌کنند. حواس آقایان باشد فردا نگویند کسی آنها را توجیه نکرد.

* از روزی که این مدیران آمدند استقلال روی خوش نداشته

از روزی که آقایان وارد این چرخه مدیریتی شدند استقلال روی خوش نداشته و فقط تنش و درگیری می‌بینیم. آقایان ضعف‌های مدیریتی خود را گردن بازیکن و کادر فنی می‌اندازند و جالب است بعد از دربی همه را مقصر دانستند به جز خودشان در حالی که تیم زمین تمرین نداشت و مقصر اصلی همین آقایان مدیریت بودند. چطور می‌شود همین کادر فنی و بازیکنان الهلال و سپاهان را شکست می‌دهند؟ پس مشخص است کادر فنی و بازیکنان مشکلی ندارند، مشکل جای دیگری است. اولین لازمه کار برای یک فوتبالیست آرامش و تمرکز و زمین چمن است اما دیدید در دربی نه تمرکزی وجود داشت و نه آرامشی. در آینده از دلایل این موضوع می‌گویم اما مگر ستاد مدیریت بحران نگفت که قرار است باران ببارد و کل کشور تحت تاثیر سیل قرار می‌گیرد؟ پس چطور آقایان فکر زمین تمرین را نکردند؟ اینها مشکل مدیریت استقلال است که آقایان مسئول در باشگاه استقلال با هر سمتی باید پاسخگو باشند. اگر مدیران و مسئولان حاضر در استقلال که به جز آن 2 نفر استقلالی نیستند اگر اندکی احساس مسئولیت می‌کردند و مثل طرفداران این تیم فکر می‌کردند این مشکلات به وجود نمی‌آمد.هوادار استقلال از ابتدای لیگ دنبال این بود که تیمش کی با پرسپولیس بازی دارد ولی آیا مدیران این باشگاه به این موضوع فکر می‌کردند یا اصلا برایشان اهمیتی داشت؟

* هواداران مشکلات را در مدیران پیدا کنند نه کادر فنی و بازیکنان

روز دربی هیچ بازیکنی در زمین آرامش نداشت و تیمی که می‌شد پرسپولیس را ببرد از دقیقه 60 تمام شد. دیدید وقتی بازی سپاهان را بردیم جدول چگونه تغییر کرد و شما فکر کنید ما پرسپولیس را می‌بردیم آنوقت جایگاه ما در جدول کجا بود. به نظرم هواداران استقلال مشکلات را در جای دیگری پیدا کنند نه کادر فنی و بازیکنان. اینکه تیم استقلال با اتوبوس به اصفهان می‌رود آن هم بعد از یک سفر سخت و طولانی به قطر، باید مدیریت باشگاه پاسخگوی آن باشد. بازیکن وقتی مشکلات را می‌بیند اعتراض می‌کند و اگر مشکلی نباشد دلیلی برای اعتراض بازیکنان نیست.

* به جای قبول کردن ضعف‌ها بازیکنان را اخراج می‌کنند

روی صحبتم با کادر فنی و بازیکنان این تیم است آنها در این 5 بازی توجه به سنگ‌اندازی مدیریت نکنند و کاری نداشته باشند چه مشکلاتی دارند. هر مشکلی دارند به خاطر مردم و هواداران چشم پوشی کنند و بازی کنند. متاسفانه در باشگاه استقلال دیوار کشیده‌اند و تا زمانی که این دیوار را بالا می‌کشند ضعف‌ها همینگونه باقی می‌ماند. آقایان به جای برطرف کردن مشکلات‌شان و قبول ضعف‌ها بازیکنان را اخراج می‌کنند.

* مجیدی 5 بازی بازیکنان را جمع کند تا فصل تمام شود

از بچه‌های تیم می‌خواهم تمام تلاش‌شان را انجام دهند چون یک بازی سخت با الهلال دارند. به فرهاد مجیدی هم توصیه می‌کنم که بازیکنان را دور هم جمع کند و از آنها بخواهد که حواسشان فقط به نتیجه‌گرفتن در این چند بازی باشد. در مورد مسائل مختلف در زمان‌های مختلف می‌شود حرف زد. استقلال دچار مشکلاتی از داخل است که باید حل شود ولی مجیدی اجازه ندهد این مشکلات به داخل تیم نفوذ کند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موضع وزارت درمورد تمدید قرارداد شفر و برانکو

س آوریل 16 , 2019
به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در مورد وضعیت وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ، مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تمدید قرار داد آنها و اینکه «وزارت ورزش در این زمینه می‌تواند کمک مالی داشته باشد؟» گفت: بیش از دو سال است که منابع مالی موردنیاز...