مورد عجیب طارق همام و استقلال

به گزارش مشرق، طارق همام امسال جزو گران‌ترین بازیکنان استقلال بوده است. او به دلار قرارداد بسته ولی به اندازه‌ای که باید برای این باشگاه مفید نبوده است.

طارق اخیراً دوباره مصاحبه کرد و گفت: «هدفم این است که از استقلال به اروپا بروم.» موضوعی که باعث شوخی بین آبی‌ها شد چون می‌گفتند اول باید در این تیم بازی کند!

بیشتر بخوانید:

بازیکن عراقی، استقلال را تهدید کرد

همام در نیم فصل اول مصدوم شد. یک بار هم به عراق رفت و دیر آمد. رفتن او به کشورش مصادف شد با حضورش در تمرینات تیم نیروی هوایی عراق. بعد هم علیه مدیریت باشگاه استقلال مصاحبه کرد. او می‌گفت پولش را نداده اند و کاری را کرد که خیلی از عراقی‌ها کردند. روزی همه به کرار ایراد می‌گرفتند ولی اگر به عقب برگردید او حداقل برای استقلال بازی کرد و چند بازی را در آورد اما همام، هرگز! طارق بعد از جام ملت‌ها هم دیر به استقلال بازگشت. نوروزی معاون پزشکی باشگاه هم گفت: «طارق را پیدا نمی‌کنم.»

او دوباره ۶ هفته از بازی‌های استقلال را از دست داد و بعد نوبت به حضور در تیم ملی عراق رسید. همام به کشورش رفت و برای تیم ملی عراق بازی کرد ولی فردای بازی‌اش گفت مصدوم شده است! او همان زمان به استقلالی‌ها پیغام داد آسیب دیده ولی نوروزی تاکید کرد که به ایران بازگردد.

حالا با بررسی این اتفاقات به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟ طارق تنها در چند بازی فصل به میدان رفته و بهره خاصی برای استقلال نداشته است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احمد جمشیدیان: نتیجه دربی جام را از استقلال گرفت؛ هنوز کار برای قهرمانی تمام نشده است!

د آوریل 15 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اشتباهات دربی سرنوشت استقلال را در این فصل تغییر داد. به گزارش استقلال نیوز، احمد جمشیدیان پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی تیم پاس همدان در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان و&nbs...