مجید نامجومطلق: از بازی استقلال لذت بردم؛ این گل مختص خود پاتوسی بود

مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم های دیگر امتیاز از دست می دهند و استقلال باید همه تلاش خود را بکند تا یک فصل موفق را سپری کند.

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره دیدار آبی پوشان و سپاهان،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال مقابل سپاهان؟

از بازی استقلال لذت بردیم و با توجه به شرایط تیم در این مسابقه و نیاز به برد تیم و البته انگیزه های سپاهان، کیفیت بازی بالا بود. شاهد یک بازی خوب و جذاب از دو تیم بودیم و خدا را شکر برنده مسابقه بودیم. با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم برد می خواستند. نیمه اول هر دو تیم احتیاط بیشتری داشتند و سعی می کردند از اشتباهات حریف استفاده کنند تا برنده باشند. بازی خیلی خوب و فیزیکی از هر دو تیم دیدیم و بازی سرعت خوبی هم داشت اما احتیاط بر بازی حاکم بود. در نیمه دوم هر دو تیم توان خود را برای برد گذاشتند و بازی جذاب شد. از نظر تاکتیکی و سرعتی بازی بسیار خوب بود و هر دو تیم نیز موقعیت های خوبی داشتند و می توانستند برنده باشند.

* تعویض های خوب شفر؟

هر چه به پایان نزدیک شدیم، شرایط استقلال بهتر شد. تعویض های شفر خیلی در روند تیم تاثیر داشت. انتظاری که از شفر داشتیم با توجه به مهره های تیم و پتانسیل تیم این است که همیشه مثل این بازی عمل کند و نترس و شجاع به میدان برود و هدف تیم کسب برد باشد. استراتژی شفر در این دیدار تاثیر گذار و تعیین کننده بود. من در گذشته نسبت به برخی تعویض ها انتقاد داشتم اما این دیدار شفر به خوبی از داشته های خود استفاده کرد. شفر تعویض های شجاعانه و به موقعی انجام داد و با هر تعویض شرایط تیم بهتر شد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. استقلال بازیکنانی دارد که بتوانند این انتظارات را برآورده کند. هر چه از زمان بازی گذشت و با تکیه به تعویض های شفر، استقلال موقعیت های بهتری ایجاد کرد.

* گل سالم استقلال که به اشتباه مردود اعلام شد؟

تیم یک گل سالم به ثمر رساند و داور مسابقه اشتباه بزرگی انجام داد. زمانی که کریمی می خواست ضربه سر را بزند کریمی هیچ فشاری به بازیکنان حریف وارد نکرد که منتج به خطا شود. داور تمرکز خود را از دست داد و تصور کرد که کریمی بازیکن حریف را شارژ کرده اما این اتفاق رخ نداد. اگر این خطا را بگیرند، باید هر مسابقه 10 پنالتی گرفته شود زیرا این یک کار طبیعی از سوی مدافعان است.

* گل پاتوسی و عملکرد این بازیکن؟

این گل و این حرکت مختص خود پاتوسی بود و همیشه بازیکنان بزرگ و خلاق در چنین صحنه هایی توانایی خود را نشان می دهند و گره بازی را باز می کنند. دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و توانسته بودند تاکتیک های تیم مقابل را از کار بیندازند و موقعیت های زیادی به یکدیگر نمی دادند. پاتوسی بعد از پرس و توپ گیری خوبی که انجام شد و پای خوبی که گرفت، با استفاده از خلاقیت خود گره بازی را باز کرد و این خلاقیت مختص پاتوسی بود.

* شرایط آبی پوشان در ادامه لیگ برتر؟

تیم در دو جبهه می جنگد و فشار بدنی و ذهنی روی بازیکنان زیاد است و تیم باید تمرکز خود را حفظ کند و آرامش داشته باشد. وظیفه باشگاه و کادرفنی است این شرایط را برای بازیکنان حفظ کند. خستگی ناشی از این مسابقات می تواند روی تیم تاثیر بگذارد و باید برنامه ریزی خوبی برای تیم در نظر گرفته شود تا موانع از مسیر تیم برداشته شود. باید آرامش داخل تیم بیشتر شود. می توانستیم برابر سایپا نتیجه گیری کنیم و شرایط بهتری برای قهرمانی داشته باشیم اما حالا 5 بازی داریم و امیدوارم تیم در این 5 بازی موفق عمل کند. قطعا تیم های دیگر امتیاز از دست می دهند و استقلال باید همه تلاش خود را بکند تا یک فصل موفق را سپری کند.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: هیچگاه حمایت خود را از استقلال و شفر دریغ نکردم؛ تا حدود یادی تیم از زیر فشار خارج شد

ی آوریل 14 , 2019
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شکست دادن الهلال و سپاهان پاسخ خوبی به منتقدان بود. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برد یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان، صحبت ...