محمد نوری: هیچگاه حمایت خود را از استقلال و شفر دریغ نکردم؛ تا حدود یادی تیم از زیر فشار خارج شد

محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شکست دادن الهلال و سپاهان پاسخ خوبی به منتقدان بود.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برد یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست دادن الهلال و سپاهان پاسخ خوبی به منتقدان بود

یکی از انتقاداتی که مدتی بود به شفر صورت می‌گرفت، این بود که او نمی‌تواند برنده بازی‌های بزرگ باشد. شفر در این یک هفته با شکست دادن الهلال و سپاهان پاسخ خوبی به این دسته از منتقدانش داد. شکست دادن تیم‌های بزرگی مثل الهلال و سپاهان طی کمتر از یک هفته کار بسیار بزرگی بود که استقلال با هدایت شفر به آن دست یافت.

* تا حدود یادی تیم از زیر فشار خارج شد

استقلال روزهای سختی را پشت سر گذاشت و در این مدت فشار روی بچه‌های ما زیاد بود. این دو پیروزی تا حدود زیادی تیم را از زیر فشار خارج کرد. چیزی نمانده بود تا یک بحران بزرگ تیم را در بر بگیرد که خوشبختانه نتایج اخیر جلوی این اتفاق را گرفت.

* هیچگاه حمایت خود را از استقلال و شفر دریغ نکردم

روزی که آقای افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال شفر را به کمیته فنی پیشنهاد داد، ما خودمان حضور او را در استقلال تأیید کردیم و برای همین همیشه شفر تحت حمایت ما بوده است. هرگاه مشکلی در تیم مشاهده کنیم برای رفع مشکل آن را گوشزد می‌کنیم اما هیچ گاه در این مدت از حمایت استقلال و شفر دریغ نکرده‌ایم. شفر هم باید همین رویه‌ای که در این مدت پیش گرفته و با آن پیروزی‌های خوبی به دست آورده را ادامه دهد تا در نهایت رضایت هواداران نیز به حد مطلوب برسد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک دهه تغییر، اختلاف نظر و چالش از زبان مدیران سابق استقلال

ی آوریل 14 , 2019
به گزارش مشرق، تغییرات پی در پی مدیریت در باشگاه استقلال طی یک دهه اخیر و نوساناتی که این باشگاه در ۵ سال اخیر در بخش مدیریت، نتیجه گیری، هزینه‌های جاری و … تجربه کرده نیازمند کارشناسی است. در این بین انتقادات زیادی هم به وزارت ورزش و جوانان بابت ...