نصرالله عبداللهی: شادی زیادمان به خاطر برگشت استقلال به لیگ بود؛ شفر قرارداد دارد و می ماند!

نصر الله عبداللهی

مشاور سرپرست باشگاه تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما روی کاغذ بازی‌های‌ آسان‌تری در پیش دارد، امیدوارم اتفاقات پایان فصل به سود استقلال به پایان برسد.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی مدیر فنی و مشاور سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* برتری یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان؟

استقلال از بازی با الهلال برگشت و وینفرید شفر به خوبی تیم را پس از دربی جمع و جور کرد. بازی با سپاهان خیلی بود و استقلال توانست به برد برسد. کار برای قهرمانی سخت است، اما در فوتبال چیزی معلوم نیست. کسی باور نمی‌کرد که تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت شکست بخورد، اما این اتفاق افتاد. امیدوارم اتفاقات پایان فصل به سود استقلال به پایان برسد. ضمن اینکه تیم ما روی کاغذ بازی‌های‌ آسان‌تری در پیش دارد.

* انتقادهایی که از نوع شادی بازیکنان استقلال پس از بازی شده است؟

همه پس از گل احساسی می‌شوند. وقتی تیم نتیجه نگیرد، تماشاگران بی‌محلی می‌کنند. شادی روز گذشته همه اعضای تیم و تماشاگران به خاطر برگشت استقلال به لیگ بود.

* داوری محمدحسین زاهدی‌فرد در این دیدار؟

داوری روی هم بد کار نکرد، اما گل استقلال سالم بود. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که داور گل استقلال را خطا گرفت.

* آینده وینفرد شفر در استقلال؟

شفر با استقلال قرارداد دارد. او با این تیم نتایج خوبی کسب کرده است. یکی از کارهای‌ خوب شفر جمع و جور کردن تیم پس از شکست در دربی بود. نتیجه این کار، بازی خوب استقلال مقابل الهلال و سپاهان بود. اینها حسن‌های شفر است.

* اتفاقاتی که برای مهدی رحمتی افتاد؟

مهدی برای استقلال زحمت کشیده است. او کاپیتان تیم است و باتجربه بوده می‌تواند خودش را جمع و جور کند.

* اظهاراتی که فرهاد مجیدی در رابطه با کارشکنی برخی‌ها مطرح کرده که به امیر قلعه‌نویی نسبت داده‌اند؟

خدا کند از این کارها نکنند. اینها استقلالی هستند و یک روز باید کنار هم کار کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کنایه تند قلعه‌نویی به استقلالی‌ها

ی آوریل 14 , 2019
به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی گفت: ابتدا به خاطر حوادث اخیری که در کشورمان رخ داده ابراز تأسف می‌کنم و به افراد حادثه‌دیده تسلیت عرض می‌کنم. این اتفاقات بار دیگر همبستگی مردم کشورمان را نشان داد و بار دیگر مشخص شد که ایران و ایرانی زنده است و اخلاق ...