آیاندا پاتوسی: از خوشحالی نمی‌دانستم چه کار کنم؛ هواداران در بازی های آینده هم مارا حمایت کنند

آیاندا پاتوسی

هافبک اهل آفریقای جنوبی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی از گلم به سپاهان خوشحال بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم. 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در دیداری حساس موفق شد سپاهان اصفهان را با یک گل شکست بدهد. شاگردان وینفرد شفر هم برای قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی، شانس خود را افزایش داده و هم برای ادامه مسابقات روحیه گرفتند.

در این بین، گل آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی به بهترین شکل ممکن زده شد. او پس از دریبل چند بازیکن به زیبایی دروازه سپاهان را باز کرد تا ستاره تیمش لقب بگیرد.

آیاندا پاتوسی هافبگ اهل آفریقای جنوبی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره پیروزی مقابل سپاهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال مقابل سپاهان؟

ما برای این پیروزی تلاش زیادی کردیم و دوست داشتیم بازی را ببریم. موقعیت‌هایی بدست آوردیم که گل نشدند، اما خوشحالم دقایق پایانی به گل رسیدیم.

* گلی که به ثمر رساندی؟

خوشحالم و نمی‌دانم چه چیزی بگویم. وقتی گل زدم به سمت هواداران استقلال رفتم تا شادی‌ام را با آنها تقسیم کنم. خیلی از گلم خوشحال بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم.

* ستاره تیم لقب گرفته است؟

همه بازیکنان برای این گل زحمت کشیدند و فقط من نبودم. امیدوارم باز هم در بازی‌های آینده به پیروزی برسیم و میلیون‌ها هوادار استقلال را خوشحال کنیم. آنها در بازی با سپاهان به خوبی از ما حمایت کردند.

 

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین فتحی: هیچ وقت به شفر اولتیماتومی نداده‌ایم؛ دغدغه من از شفر بیشتر است!

ش آوریل 13 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از خود فرهاد مجیدی بپرسید منظورش از پستی که گذاشته چه کسی است.  به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری میزان، درباره شرایط  فعلی باشگاه استقلال و نتای...