پشت پرده سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز جمعه در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود. در همین راستا کاروان تیم فوتبال استقلال امروز (پنجشنبه) پس از تمرین با اتوبوس راهی اصفهان شدند و همچنین قرار است پس از بازی با اتوبوس به تهران بازگردد. رفت و آمد استقلالی‌ها با اتوبوس در حالی رخ می‌دهد که آن‌ها نیمه شب سه شنبه و با یک روز تأخیر از دوحه قطر به تهران بازگشتند و خستگی این سفر همچنان در بدن بازیکنان وجود دارد و سفر چندین ساعته با اتوبوس بر این خستگی اضافه می‌کند. همچنین با توجه به تقویم فشرده این روزهای استقلال و اهمیت زیاد بازی با سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر، این تصمیم مسئولان باشگاه استقلال عجیب است.

بیشتر بخوانید:

درمورد استقلال اشتباه می‌کنند

مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره سفر آبی پوشان به اصفهان با اتوبوس گفت: «دو پرواز به اصفهان بیشتر نداریم که در ساعات مناسبی نیستند. وقتی به شفر گفتیم فردا چند پرواز از تهران به اصفهان می‌رود در جواب گفت: ما همیشه ۴ ساعت در فرودگاه معطل می‌شدیم، حالا به جای این که بخواهیم معطل بشویم با دو دستگاه اتوبوس VIP که امکانات خوبی هم دارد به سمت اصفهان حرکت می‌کنیم!»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غیبت منشا به نفع استقلال شد /نباید روزهای خوب مهدی رحمتی را از یاد برد/ شفر کامبک به موقعی زد!

ج آوریل 12 , 2019
سرویس ورزش مشرق – پیروزی استقلال در دیدار با الهلال این امیدواری را در دل طرفداران این تیم به وجود آورد که در دیدار حساس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر نتیجه دلخواه شان را کسب کند. این دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای تأثیرگذار در قهرمانی ی...