کریمی: باور داشتیم که می توانیم الهلال را شکست دهیم

علی کریمی هافبک گلزن تیم فوتبال استقلال که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار گفت: ما با همه وجود تلاش کردیم تا برنده مسابقه باشیم. این برد برای ما بسیار بسیار مهم و با اهمیت بود زیرا از دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفتیم و در همه هفته گذشته تلاش کردیم به تورنمنت برگردیم. خدا را شکر می کنم که دوباره شانس داریم تا صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما در گروه مرگ هستیم و 4 تیم قهرمان و پر قدرت در گروه حضور دارند و برای ما مهم است که این مسیر را در آینده طی کنیم. با همه وجود برای هواداران جنگیدیم و برای آینده امیدوار هستیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای هواداران استقلال دارید، تصریح کرد: ما باور داشتیم که می توانیم به برد برسیم. فصل گذشته نیز دو مرتبه الهلال را شکست داده بودیم و صدرنشین صعود کردیم. از بازی های قبلی یک امتیاز داشتیم اما امشب امیدوار و مصمم بودیم تا با برد کار را به پایان برسانیم و دوباره برای صعود شانس داشته باشیم. 3 بازی دیگر پیش روی ما است و باید خیلی خوب بجنگیم و تلاش کنیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعدی برویم. از هواداران استقلال تشکر می کنم و ما به خاطر آنها همیشه تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس / تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۰ فروردین

س آوریل 9 , 2019
مشرق نیوز - عکس / تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۰ فروردین ...