بهتاش فریبا: بعد از دربی شرایط تیم به هم ریخت؛ امیدوارم حداقل یک امتیاز بگیریم!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران حق دارند از عملکرد باشگاه در دیدارهای اخیر ناراحت باشند اما این تیم برای نتیجه گرفتن در دیدارهای آینده به حمایت نیاز دارد.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص دیدار استقلال برابر الهلال عربستان،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال برابر الهلال؟

الهلال در این فصل یکی از بهترین تیم هاست. آنها سابقه قهرمانی دارند و در این فصل بازیکنان بزرگ و خوبی را به خدمت گرفته است و هدف اصلی اش قهرمانی در لیگ قهرمانان است. بنابراین استقلال با توجه به شرایط روحی که دارد، کار سختی برابر الهلال در پیش خواهد داشت و من امیدوارم استقلال بتواند خود را آماده این دیدار کرده باشد تا حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کند.

* حواشی بعد از شکست در دربی 88؟

متأسفانه بعد از بازی با پرسپولیس، شرایط تیم به هم ریخت. آبی پوشان اگر می‌توانستند آن بازی را با پیروزی به پایان برسانند مطمئناً صدرنشین می‌شدند و این برای آنان بسیار خوب بود. اگرچه استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد ولی اتفاقاتی که در رختکن به وجود آمد باعث شد در نیمه دوم شاهد بازی خوبی از استقلال نباشیم. متأسفانه پنالتی که برای استقلال گرفته شد، فرشید اسماعیلی با زدن یک ضربه چیپ، امید هواداران را ناامید کرد و استقلال که می‌توانست با گل پنالتی به بازی برگردد همه چیز را از دست داد. این شرایط روحی بد به بازی سایپا هم رسید و شاهد بودیم استقلال نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و این مسئله اعتراض هواداران را هم در پی داشت.

* انتقاد از مدیریت و کادر فنی آبی پوشان؟

در آن شرایط سخت، کادر فنی و مدیریتی باشگاه باید روحیه بازیکنان را بر می‌گرداند اما متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال با یک شرایط بد به مصاف سایپا رفت که در آن بازی هم موفق نبود و دیدیم که در پایان هواداران علیه سرمربی و برخی بازیکنان موضع گرفتند زیرا آنان به شدت از این وضعیت ناراحت هستند. باید به مردم حق بدهیم. آنها مالکان اصلی باشگاه هستند. استقلال چند سال است که قهرمان نشده و آنها که در سرما و گرما در کنار تیم هستند، از این موضوع به شدت عصبانی هستند و از بازیکنان انتظار بیشتری داشتند. آنها فکر می‌کردند که استقلال، پرسپولیس را شکست خواهد داد و صدر نشین لیگ می‌شوند و این اتفاق رخ نداد و شرایط استقلال روز به روز بدتر شد.

* آیا استقلال امید به قهرمانی خواهد داشت؟

کار برای آبی پوشان سخت است. آنها تا پایان فصل دو دیدار سخت را برابر سپاهان و پدیده خواهند داشت و بقیه بازی‌های آنها به نسبت راحت تر است. البته باید منتظر بازی‌های رو در روی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور باشیم تا شاید استقلال به قهرمانی دست پیدا کند.

* صحبت پایانی؟

در اینکه هواداران سختی زیادی کشیدند شکی وجود ندارد اما از آنها می‌خواهم در هفته‌های آخر، استقلال را تنها نگذاشته تا شاید این تیم بتواند با حمایت آنها به قهرمانی دست پیدا کرده و اگر چنین اتفاقی هم رخ نداد حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

 

 اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ جلسه فنی شفر برای دیدار با الهلال

د آوریل 8 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ جلسه فنی شفر برای دیدار با الهلال ...