برنامه ویژه استقلال برای بازگشت اللهیار

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش یکی از بازیکنانی است که به ویژه در نیم فصل دوم مهره‌ای تاثیر گذار در ترکیب استقلال بود و مصدومیت او به روند تیمی آبی‌ها لطمه زد.


صیادمنش که برابر فولاد خوزستان مصدوم شد نزدیک به یک ماه است که از میادین دور است و نمی‌تواند آبی‌ها را همراهی کند و حالا مربیان و پزشکان استقلال تلاش می‌کنند تا او را برای دیدار با الهلال و سپاهان آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال و طلسم گروه مرگ لیگ قهرمانان!


این بازیکن جوان طی روزهای گذشته در کنار برنامه‌های تمرینی، برنامه‌های پزشکی جداگانه ای را سپری می‌کند تا هر چه سریع‌تر روند درمانی این بازیکن طی شود.


حضور اللهیار برای شفر اهمیت زیادی دارد و طی روزهای گذشته و حالا به ویژه در قطر پزشکان استقلال تمرکز زیادی روی این بازیکن دارند تا او برای ادامه مسابقات در دسترس کادرفنی باشد و این روند در روزهای اخیر بهتر از گذشته طی شده و استقلالی‌ها احتمالاً برابر الهلال می‌توانند برای دقایقی از او استفاده کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروز قربانی: از واعظ آشتیانی بدم می آید؛ رفتار هواداران علیه رحمتی اشتباه است!

ش آوریل 6 , 2019
مدافع پیشین استقلال گفت: تنها مدیری که تلاش کرد سکوها را ساماندهی کند در استقلال ناکام بود زیرا سکوها تصمیم گیرنده اصلی در باشگاه استقلال هستند.  به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط استقلال و وضعی...