گزارش تمرین جمعه عصر استقلال در قطر/ اولین تمرین هندبالی در دوحه؛ چشمی اختصاصی تمرین کرد!

تمرین استقلال 16 فروردین 98

تمرین امشب تیم فوتبال استقلال در قطر برگزار شد.

 به گزارش استقلال نیوز، تمرینتیم فوتبال استقلالاز ساعت 21:45 امروز(جمعه 16 فروردین98) در زمین باشگاه الاهلی قطربرگزار شد.

* پیش از آغاز این تمرین، وینفرد شفر دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و بعد از صحبت‌های شفر و توضیح موارد تمرینی امروز از سوی او، بازیکنان به گرم کردن خود مشغول شدند.

* بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن، حدود ۱۵ دقیقه به ورزش هندبال مشغول شدند و در ادامه زیر نظر فیلیپ و بیژن طاهری به تمرینات استقامتی و سرعتی مشغول شدند.

* بازی هندبال آبی‌ها که با کری‌خوانی و انگیزه بالای بازیکنان همراه بود. در این بازی، ضربه نهایی باید با سر زده می‌شد.

* در ادامه اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در دوحه قطر، بازیکنان در قالب تیم‌های سفید و صورتی و زیر نظر کادرفنی به مرور تاکتیک‌های حفظ توپ و پاسکاری سریع مشغول شدند. در این بخش بازیکنان استقلال چهار تیم بودند که با هم دو به دو در قالب فوتبال گل کوچک رقابت می‌کردند.

* بعد از گذشت ۴۵ دقیقه از آغاز تمرین، بازیکنان استقلال در قالب دو تیم به فوتبال هفت نفره درون تیمی مشغول هستند. همچنین یک تیم دیگر نیز به صورت جداگانه خود را آماده نگه داشته و به تناوب وارد زمین می‌شود.

اسامی بازیکنان در فوتبال درون تیمی، تیم سبز: خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، سجاد آقایی، فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و پژمان منتظری، تیم نارنجی: علی کریمی، گادوین منشا، فرشاد محمدی مهر، پاتوسی، محمد دانشگر و ایسما، تیم صورتی: میثم تیموری، مرتضی تبریزی، آرمین سهرابیان، رضا کریمی، میلاد زکی‌پور و روح‌الله باقری

* اللهیار صیادمنش بازیکن جوان استقلال با صلاحدید کادرپزشکی و فنی تنها در بخش پایانی تمرین آبی‌ها شرکت نکرد و به نرم دوی مشغول بود. همچنین روزبه چشمی با کادر پزشکی آبی‌ها به صورت اختصاصی تمرین کرد و در کارهای گروهی شرکت نداشت.

* هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در کنار اصغر حاجیلو  از حاضران در اولین تمرین استقلال در دوحه بودند.

* تمرین بازیکنان استقلال در ساعت 23:00 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه 19 فروردین 98 از ساعت 21:30 در قطر به مصاف الهلال عربستان می رود.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ ریکاوری در هتل؛ ذخیره ها برنامه های تاکتیکی را دنبال کردند!

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ شفر مدافعان رو توجیه کرد؛ صیادمنش و قائدی رسیدند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترین‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

ش آوریل 6 , 2019
به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز گذشته به اتمام رسید و جدول مسابقات شرایط حساس خود را هم‌چنان در بالای جدول حفظ کرد. در این هفته به جز پرسپولیس و تراکتور که توانستند به روند امتیازگیری خود در صدر جدول ادامه دهند، سپاهان، استقلال و...