علی خطیر: هیچ کدورتی میان من و شفر نبوده و نخواهد بود؛ شفر مربیتوانمندی است!

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: همه توان خودم را برای کمک به شفر وبه اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه امروز هیات مدیره در گفتوگو با سایت باشگاه، در خصوص مسایل مختلف، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هیچ کدورتی میان من و شفر نبوده و نخواهد بود

اینجانب هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته ام و هیچ کدورتی میان اینجانب و سرمربی نبوده و نخواهدبود .همان طور که قبلا مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام کرده بودیم اگر هم اختلافی بوده اختلاف سلیقه بوده که در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است.

* شفر مربی توانمندی است

آقای شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان هستند و من با توجه به مسئولیتم در باشگاه همه توان خودم را برای کمک به ایشان وبه اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

* از هیچ کوششی برای موفقیت شفر که موفقیت استقلال است دریغ نخواهم کرد

من کنار آقای شفر بوده ، هستم و خواهم ماند و از هیچ کوششی برای موفقیت ایشان که موفقیت تیم و باشگاه استقلال است دریغ نخواهم کرد. همان طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته اندما میخواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران ، استقلال جدیدی بسازیم که قطعا این کار با وجود مربی صاحب نام و بزرگى به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند که روزهاى خوبى در انتظارمان خواهد بود .باز هم تأکید میکنم ایشان حمایت کامل هیات مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه و بالطبع اینجانب بعنوان عضو کوچک باشگاه را در ادامه مسیر موفقیت استقلال خواهدداشت .

 

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در جلسه شفر با هیات مدیره استقلال چه گذشت؟

ج آوریل 5 , 2019
به گزارش مشرق، سایت باشگاه استقلال با اشاره به برگزاری این جلسه نوشت: جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال پنجشنبه شب با حضور کلیه اعضا و وینفرد شفر سرمربی تیم و معاونان باشگاه یعنی هادی مباشری، امین نوروزی و علی خطیر در یک فضای کاملاً صمیمی و دوستانه برگ...