مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از تساوی مقابل سایپا/ شرمنده هواداران هستیم

مصاحبه بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال تهران پس از تساوی مقابل سایپا از بازیهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر و دور شدن از کورس قهرمانی گفتند: شرمنده هواداران هستیم و حرفی برای گفتن نداریم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از تساوی مقابل سایپا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* میلاد زکی پور

نمی‌دانم چه بگویم. اگر توپ نخواهد وارد دروازه حریف بشود، نمی‌شود. واقعاً شرمنده هواداران استقلال شدیم. پس از باخت ناعادلانه در دربی، این همه تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و نشد که پیروز شویم.

لیدرها زحمت می‌کشند و امروز هم برای تشویق تیم سنگ تمام گذاشتند، اما رحمتی بزرگ تیم ما است و باید حضور داشته باشد.

نمی‌دانم حاشیه‌های دربی برای چه بود. از قبل هم مشخص شده بود که اولین پنالتی‌زن استقلال فرشید اسماعیلی است. او همیشه پنالتی‌های خوبی می‌زند و در مجموع هم یک بازیکن خوب و با کیفیت است.

برای قرار گرفتن استقلال در کورس قهرمانی همه تلاش خود را می‌کنیم و هر چه خدا بخواهد، همان می‌شود.

تصویر صحنه ای که برانکو مرا هل داد در فیلم‌ها موجود است. اگر داور نمی‌گفت، با او برخورد می‌کردم.

* پژمان منتظری

باید وقت بگذاریم تا این وضعیت درست شود. الان چیزی نداریم که بگوییم و شرمنده‌ایم. چیزی نیست و واقعاً حرفی برای گفتن نداریم که بخواهیم مصاحبه کنیم!

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دایی: فحش‌ها را ما خوردیم و استفاده را دیگران بردند

چ آوریل 3 , 2019
به گزارش مشرق، علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، بازی سختی بود. بچه‌های من خیلی زحمت کشیدند و با اینکه مالکیت توپ در اختیار استقلال بود، اما در هر دو نیمه فضاهای مور...