واکنش علی خطیر به خبر توهین به پاتوسی و رفتن او از ایران/ اظهاران مدیربرنامه پاتوسی دور از واقعیت است

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های مدیر برنامه بازیکن استقلال واکنش نشان داد و گفت: در صورت تکرار ماجرا باشگاه پیگیری از طریق مجاری قانونی داخلی و بین اللملی حق خود می داند.

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتوگو با سایت باشگاه، با توجه به مسائل مطرح شده پس از دیدار دربی و همین طور مصاحبه انجام شده از طرف مدیر برنامه‌های آیاندا پاتوسی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اظهارات مدیربرنامه پاتوسی دور از واقعیت است

در خصوص مصاحبه مدیر برنامه آیاندا پاتوسی در ارتباط با اتفاقات دربی لازم است تا به استحضار برسانم که اظهارات ایشان غیر مرتبط و غیرمسئولانه بوده و صحبت‌هایی که مطرح کرده، دور از واقعیت و خارج از حیطه اختیارات یک مدیر برنامه طبق مقررات موجود می‌باشد. مطابق مقررات فعالیت مدیران برنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، حیطه اختیارات مدیر برنامه “Intermediary “ در حد نمایندگی و ارائه خدمات به بازیکن جهت انعقاد قراردادها باشگاه مربوطه می‌باشد و نه بیشتر. بنابراین تمامی صحبت‌های ایشان مبنی بر خروج بازیکن از کشور به واسطه توهین نژادپرستانه کذب محض و خارج از چارچوب اختیارات ایشان می‌باشد و در جهت ضربه زدن به منافع باشگاه استقلال تلقی خواهد شد.

* هیچگونه توهین و یا عمل نژاد پرستانه از طرف بازیکنان اتفاق نیفتاده است

بنده ضمن نکوهش و محکوم کردن تمامی اتفاقات روی داده در بین دو نیمه و پایان دربی در رختکن و هتل، لازم است به استحضار تمامی هواداران عزیز باشگاه استقلال برسانم که پس از اظهارات ایشان باشگاه استقلال با توجه به حساسیت موضوع مطرح شده، به بررسی کامل موضوع پرداخته و اعلام می‌دارد که هیچگونه توهین و یا عمل نژادپرستانه از طرف بازیکنان اتفاق نیفتاده است. همانطور که قبلاً عرض کردم وظایف مدیر برنامه مشخص است و مسائل فنی تیم ارتباطی به ایشان ندارد.

* ایشان تنها در حیطه وظایف خود صحبت نماید

ایشان حق ندارد درباره مسائل تیم با رسانه‌ها صحبت کند و اگر مشکلی پیش آمده بود و یا به بواسطه بازیکن مطلبی را مطلع شده است باید با باشگاه مطرح نماید. بنابراین ضمن احترام به ایشان خواهشمندم تا تنها در حیطه وظایف قانونی خود صحبت و فعالیت نماید و از هرگونه مصاحبه غیرمرتبط در حوزه فعالیت بازیکن و روابط بازیکن با باشگاه جدا خودداری نماید.

* در صورت تکرار ماجرا باشگاه پیگیری از طریق مجاری قانونی داخلی و بین اللملی حق خود می داند

مطمئناً در صورت تکرار ماجرا باشگاه استقلال این حق را برای خود قائل خواهد شد تا از طریق مجاری قانونی و مطابق قوانین و مقررات داخلی و بین المللی فیفا اقدام نماید. ما و همه ارکان باشگاه بنا به دستور و تاکید مدیرعامل محترم از هرگونه حاشیه دوری کنیم و فقط در راستای موفقیت تیم تلاش کنیم.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ آزمایش خون نیمکت نشینان قبل از وزنه زنی!

د آوریل 1 , 2019
تمرین تیم فوتبال استقلال در زمین سالن وزنه هتل المپیک برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تمرینتیم فوتبال استقلالاز ساعت 14:30 امروز(دوشنبه 12 فروردین98) در سالن وزنه هتل المپیکبرگزار شد. * بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس...