2 قلوهایی که در دربی روبروی هم می ایستند!

به گزارش مشرق، دربی ۸۹ پایتخت روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و این بازی مثل تمامی دیدارهای گذشته دو تیم از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این دیدار نکات و جذابیت‌های فراوانی در دل خود دارد و تقابل‌های حساسی را در خود جای داده که یکی از آنها تقابل دو سپاهانی سابق مقابل یکدیگر است.

مهدی شریفی و علی کریمی، دو جوان سابق سپاهانی هستند که از پایه‌های این تیم رشد کرده و در فصل یازدهم توسط کرانچار از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان منتقل شدند و هر دو خیلی زود با درخشش در ترکیب این تیم لقب پدیده آن فصل سپاهان را گرفتند.

بیشتر بخوانید:

آمار به نفع استقلال است یا پرسپولیس؟

گذر زمان کریمی را از سپاهان جدا کرد و به اروپا و تیم‌های دیناموزاگرب و لوکوموتیو فرستاد و شریفی هم برای گذراندن دوران خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت ولی این دو پس از مدتی جدایی دوباره به ترکیب سپاهان برگشتند و فصل قبل مدتی با یکدیگر همبازی بودند ولی در ابتدای فصل هجدهم دوباره هر دو از سپاهان رفتند.

در حالیکه هم کریمی و هم شریفی در فهرست سپاهان حضور داشتند ترجیح دادند به پیشنهاد سرخابی‌ها پاسخ مثبت داده و راهی این تیم شوند. شریفی به پرسپولیس رفت تا خلاء خط حمله این تیم را پر کند و کریمی هم گزینه استقلال برای جانشینی امید ابراهیمی بود و به این تیم پیوست.

در دربی رفت علی کریمی در ترکیب استقلال حاضر بود ولی شریفی در حالیکه با پرسپولیس تمدید می‌کرد به دلیل بسته بودن پنجره باشگاه نامش به فهرست اضافه نشده بود و امکان بازی نداشت ولی بازی روز شنبه فرصت اولین تقابل این دو نفر در دربی است.

البته مشخص نیست کریمی و شریفی در ترکیب اصلی دو تیم بازی کنند و خصوصاً شریفی به دلیل ترافیک خط حمله پرسپولیس از شانس کمتری برای حضور در بین ۱۱ نفر اصلی دارد ولی احتمالاً در بین گزینه‌های تعویضی حضور دارد و برای دقایقی دربی را تجربه می‌کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

20 بازیکن پرسپولیس برای دربی

ج مارس 29 , 2019
به گزارش مشرق، هشتادو نهمین دربی تهران فردا شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ برای این مسابقه ۲۰ بازیکن را به اردوی قبل از بازی برده است.علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، س...