20 بازیکن پرسپولیس برای دربی

به گزارش مشرق، هشتادو نهمین دربی تهران فردا شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ برای این مسابقه ۲۰ بازیکن را به اردوی قبل از بازی برده است.

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی شریفی، علی علیپور، ماریو بودیمیر، سعید کریمی، آدام همتی و سید محمد احسان حسینی، نفراتی هستند که فهرست ۱۸ نفره از میان آنها انتخاب خواهد شد.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال فردا شنبه دهم فروردین ماه ۱۳۹۸ با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲ قلوهایی که در دربی روبروی هم می‌ایستند!

 


پرسپولیس با نوار مشکی در دربی

تیم فوتبال پرسپولیس به یاد و احترام درگذشتگان سیل‌های روزهای اخیر و ابراز همدردی با خانواده‌های آنها با نوار مشکی در دربی حضور پیدا خواهد کرد.

همچنین در نشست هماهنگی اعلام شد مسابقه فردا شنبه پس از یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

این اقدامات به یاد و احترام درگذشتگان سیل‌های اخیر و ابراز همدردی با خانواده‌های ایشان انجام می‌شود.

باشگاه پرسپولیس از هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه، تقاضا دارد در لحظه اعلام سکوت از هرگونه تشویق خودداری کرده و همراه با تمام ملت ایران برای این عزیزان به قرائت فاتحه بپردازند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارشگر دربی 89 مشخص شد

ج مارس 29 , 2019
به گزارش مشرق، هشتاد و نهمین شهرآورد تهران عصر شنبه (دهم فروردین) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. گزارش این مسابقه به محمدرضا احمدی رسیده است.محمدرضا احمدی از جمله گزارشگران جوانی است که پیش از این دو دربی را در ۱۰ سال اخیر گزارش کرده و آن گزارش دربی ۸...