تیم ملی عراق کار دست بشار رسن داد

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خودش را برای بازی با استقلال تهران آماده می‌کند که این تیم هیچ مصدومی جز شایان مصلح ندارد تا برانکو ایوانکوویچ با خیالی آسوده به فکر انتخاب یازده مرد اصلی خود باشد.

تمرینات پرسپولیس در ابتدای سال ۹۸ با جدیت هرچه بیشتر از سوی اعضای این تیم برگزار شد تا بازیکنان شانس خود را برای حضور در ترکیب این تیم بسنجند.

سروش رفیعی که در بازی‌های فصل جاری خود با پیراهن پرسپولیس عملکرد قابل قبولی نداشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت تا با توجه به غیبت بشار رسن در چند روز ابتدایی تمرینات، شانس اصلی حضور در ترکیب پرسپولیس لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی جایگاه استقلال در سال ۹۸

رفیعی در حالی جانشین رسن خواهد شد که هافبک تیم ملی فوتبال عراق در بازی‌های دوستانه ای که با سوریه و اردن انجام داد فرم ایده آلی داشت اما برانکو ایوانکوویچ ترجیح می‌دهد از سروش رفیعی در بازی با استقلال تهران استفاده کند. این در حالیست که رفیعی معمولاً در بازی‌های گذشته پرسپولیس روی نیمکت حضور داشت و رسن برای سرخپوشان بازی می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس در حالی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است که می‌خواهد میانه میدان را با حضور احمد نورالهی و کمال کامیابی نیا برای پرسپولیس کند تا آنها با پاس‌های خود اجازه بازی‌سازی را به سروش رفیعی بدهند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ شنبه دربی هشتاد و نهم پایتخت را مقابل استقلال تهران برگزار می‌کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

2 قلوهایی که در دربی روبروی هم می ایستند!

ج مارس 29 , 2019
به گزارش مشرق، دربی ۸۹ پایتخت روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و این بازی مثل تمامی دیدارهای گذشته دو تیم از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.این دیدار نکات و جذابیت‌های فراوانی در دل خود دارد و تقابل‌های حساسی را در خود جای داده که یکی از ...