مجید نامجومطلق: جایگاه تیم‌ها تعیین‌کننده برنده دربی نیست؛ دو تیم در آسیا شرایط مناسبی ندارند

مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دربی تهران هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست ولی اعتقاد دارم با توجه به شرایطی که استقلال دارد، می‌تواند برنده این دیدار باشد.

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص حضور خودش در دربی‌های پیشین استقلال و پرسپولیس و دربی پیش رو،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* در چند دربی حضور داشتید؟

من ۸ دربی را تجربه کردم ولی متأسفانه گلی وارد دروازه حریف نکردم اما می‌دانم که این بازی شرایط بسیار خاصی دارد و هر تیمی که بتواند آرامش خود را حفظ کرده و بر بازی مسلط شود، مطمئناً برنده این دیدار خواهد بود.

* دربی هشتاد و نهم؟

در دربی جایگاه تیم‌ها تعیین‌کننده برنده بازی نیست و تیمی می‌تواند موفق باشد که از انگیزه بالایی برخوردار است البته امیدوارم برخی ملاحظات که در بعضی بازی‌ها در گذشته اتفاق افتاده بود، باعث نشود تا دو تیم بازی همیشگی خود را ارائه ندهند زیرا استقلال دو امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد و با پیروزی در این بازی می‌تواند بالاتر از این تیم قرار بگیرد بنابراین اگر برخی سیاست‌ها در این بازی دخالت نداشته باشد، مطمئناً شاهد یک بازی تماشایی خواهیم بود.

* عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان؟

متأسفانه در دو بازی ابتدایی تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم؛ هم استقلال و هم پرسپولیس شرایط مناسبی ندارند ولی ذوب‌آهن توانست تا حدودی وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد اما در مورد استقلال باید توضیح دهم که این تیم در گروه بسیار سختی قرار دارد و تیم‌های قدرتمندی وجود دارند؛ الدحیل به استقلال سه گل می‌زند و الهلال سه گل به الدحیل می‌زند بنابراین متوجه خواهیم شد که استقلال در گروه سختی قرار گرفته است اگرچه العین همانند سال گذشته نیست اما توانست در تهران یک امتیاز از استقلال بگیرد و این تیم هم چشم به صعود به دور بعد خواهد داشت. سه بازی خارج از خانه برای استقلال و یک بازی داخل خانه مانده است و کادر فنی باید تدابیری بیندیشد که از این سه دیدار، پنج امتیاز کسب کرده تا بتواند به دور بعد صعود کند. خوشبختانه این روزها پاتوسی عملکرد بسیار خوبی در استقلال داشته و با نظمی که به خط دفاعی داده، می‌تواند در دیدارهای آینده برای استقلال مفید واقع شود.

* نتیجه دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

این دیدار سنتی هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست ولی اعتقاد دارم با توجه به شرایطی که استقلال دارد، می‌تواند برنده این دیدار باشد.

 

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروز قربانی: امیدوارم در سال جدید حال مردم ایران خوب باشد؛ حس گل زدن در دربی را با هیچ حسی نمی‌توان عوض کرد

ج مارس 29 , 2019
مدافع پیشین استقلال گفت: دیدار فردا دربی 88 است، ما بازی که انجام نشده و روی کاغد نتیجه آن معلوم شده را به رسمیت نمی‌شناسیم. به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال را می‌توان تنها به خاطر یک لحظه و یک صحنه، یکی از...