مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر/ تلاش مان برای موفقیت استقلال است

مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با نساجی قائمشهر

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر از بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر گفتند: پیمان بستیم که همه توان‌مان را برای قهرمانی و خوشحالی هواداران بگذاریم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر از هفته بیست و دوم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* سیدمحسن کریمی

خدا را شکر در این بازی برنده شدیم و توانستیم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم. بعد از مدت‌ها در این بازی فیکس بازی کردم و امیدوارم هواداران راضی بوده باشند.

استرس نداشتم اما اینکه بعد از یکسال فیکس بازی کنی یک مقدار سخت است. خدا را شکر در این بازی بردیم و دل هواداران شاد شد.

مگر می‌شود آماده دربی نبود؟ تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عیدی خوبی به هواداران دهیم.

* علی کریمی

ما کمی به خاطر فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان خسته بودیم. اما خدا را شکر خوب بازی کردیم موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که از آن استفاده نکردیم اما مهم سه امتیاز مسابقه بود که آن را گرفتیم تا در کورس بازی‌ها بمانیم و در کورس رقابت برای قهرمانی هستیم و امیدواریم که بعد از عید بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و امتیازات لازم را برای قهرمانی بگیریم.

در بازی امروز یک بر صفر از حریف پیش بودیم و طبیعی بود که بخواهیم بازی را حفظ کنیم و کمی عقب نشستیم اما چشم به ضدحملات داشتیم. متأسفانه نصف بازی با العین از موقعیت‌هایمان استفاه نکردیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را یک بر صفر تا آخر نگه داریم و به سه امتیاز برسیم.

پنج تیم برای قهرمانی می‌جنگند ما یک تیم هستیم و پرسپولیس هم تیم دیگر، سه تیم دیگر هم هستند. نمی‌دانم دربی حالت فینال دارد یا نه اما تیم‌های دیگر هم هستند تلاش می‌کنیم سه امتیاز دربی را بگیریم و خودمان را در کورس نگه داریم پرسپولیس هم یکی از بهترین تیم‌ها است که دو سال است قهرمان شده و تیمی یکدست دارد چندسال است بازیکنانش با هم کار می‌کنند تمام تلاش‌مان را می‌کنیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و بعد از چند سال بتوانیم قهرمان شویم.

خیلی امیدواریم  نتایجی که به دست آوردیم گویای همه چیز است اگر ۱۰-۱۱ بازی قبلی ما را ببینید و نتایج‌مان را که به دست آوردیم ببنید گویای همه چیز است. در تیم یک پیمانی بستیم که همه توان‌مان را برای قهرمانی و خوشحالی هواداران بگذاریم. در آخر هم می‌خواهم سال نو را به همه مردم ایران به خصوص هواداران استقلال تبریک بگویم امیدوارم سال خوبی را داشته باشند و خوشحال‌تر نسبت به سال قبل باشند و همه چیز خوب باشد.

* مرتضی تبریزی

بازی خیلی سختی بود رقیبان بالاسری ها همه برنده شده بودند و باید در این بازی به پیروزی می‌رسیدیم. بازی سختی را بردیم و سال 97 را با برد به پایان رساندیم.

ضربه‌ای به کتف چپم خورد و بعد به پایم زدند که حتی پایم ورم کرد فکر می‌کنم پنالتی درست بود.

از گلی که زدم خیلی خوشحال بودم و در یک بازی سخت توانستیم برنده شویم. چیز خاصی نبود و می‌گفتم من که فکر نمی‌کنم موضوع عجیبی باشد.

این مساله طبیعی است همه تیم‌ها خوب شدند و اختلاف باشگاه‌ها زیاد نیست.

همه تلاش می‌کنیم به استقلال کمک کنیم. تلاش همه بازیکنان برای موفقیت استقلال است و درمورد مسائل دیگر کادر فنی تصمیم می گیرد.

شرایط خوب است و فاصله‌مان را تا صدر جدول کم کرده‌ایم تلاش می‌کنیم تا این روند را ادامه دهیم.

صدردصد همینطور است الان وضعیت بهتر شده است.

* همام طارق

بازی خوبی بود و خوشحالم که هر روز بهتر می‌شویم. من به عراق خواهم رفت تا در خدمت تیم ملی کشورم باشم و تلاش می‌کنم تا در این مدت خود را برای دربی هم آماده کنم.

بعد از پیروزی در دربی بیشتر درمورد شرایط دربی و سایر مسائل صحبت خواهم کرد.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استوری معنادار علی کریمی +عکس

ی مارس 17 , 2019
علی کریمی، ستارۀ خط هافبک استقلال تهران دس...