پرسپولیسی‌ها گفتند استقلال اروپایی بازی کرد!

به گزارش مشرق، استقلال امشب برای آخرین مرتبه در سال ۹۷ وارد زمین خواهد شد و پس از جدال با نساجی مازندران عملاً تا دهم فروردین وارد زمین نخواهد شد. دیروز ظهر در مورد شرایط استقلال، بازی با العین، شهرآورد پایتخت و به طور کلی شرایط کلی کشور با اصغر حاجیلو همکلام شدیم تا ببینیم سرپرست آبی‌ها در مورد وقایع اخیر چه نظراتی دارد.

نگرانی‌مان فقط مصدومیت است
شرایط روحی و جسمی بازیکنان ما مطلوب است. از هر نظر وضعیت خوبی داریم. محروم هم نداریم، ولی به خاطر فشردگی مسابقات تعداد مصدومان تیم زیاد است. به هر حال شرایط طوری شده که استقلال هر ۴ روز یک بار بازی می‌کند و همین مسئله میزان آسیب‌دیدگی بچه‌ها را به طرز قابل ملاحظه‌ای بالا می‌برد. البته چاره‌ای نداریم و باید با این مسئله کنار بیاییم.

بیشتر بخوانید:

پیش بازی نبرد استقلال و نساجی


بازی اعصاب و روان
برد در بازی امشب برای‌مان فوق‌العاده مهم است، چون می‌توانیم باز هم در جدول پیشرفت کنیم، اما حکایت تقابل با پرسپولیس کاملاً متفاوت است. شهرآورد در واقع بازی اعصاب و روان است و به خاطر جو حاکم بر استادیوم، هر تیمی که بازیکنانش تحت تأثیر فضای موجود قرار نگیرد، شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. این مسئله حتی گاهی اوقات از شرایط فنی و بدنی تیم‌ها هم مهم‌تر است. به هر حال می‌خواهیم سال ۹۸ را با یک برد ارزشمند شروع کرده و عیدی ویژه به هواداران عزیزمان بدهیم. جدا از بحث پیروزی، قطعاً زیبایی مسابقه هم برای‌مان اهمیت دارد. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود سال ۶۲ شهرآورد در حضور ۱۲۰ هزار تماشاگر برگزار شد و ما مسابقه را بردیم، ولی هواداران پرسپولیس بدون هیچ مشکلی از استادیوم خارج شدند، چون دیدند تیم‌شان خوب بازی کرد.
بازی اروپایی
در جدال مقابل العین خوب بودیم. به ویژه در نیمه دوم که تمرکزمان بیشتر بود، اما یک اتفاق در دقیقه ۸۵ همه چیز را خراب کرد. واقعاً نیمه دوم بازی ما در سطح اروپا بود. باور کنید به خاطر اینکه سرپرست استقلال هستم این حرف را نمی‌زنم بلکه خود پرسپولیسی‌ها به من گفتند. چند نفر از همکارانم در اداره پرسپولیسی‌اند. آن‌ها روز چهارشنبه از بازی استقلال تمجید کردند و مدعی بودند تیم ما مقابل العین اروپایی بازی کرد.
عید یعنی شرمنده نشدن پدر
عیدنوروز خیلی زیباست، اما من به تاریخ خیلی کاری ندارم. اینکه عید اول فروردین باشد یا دهم اسفند، فقط یک روز است که در تاریخ ثبت می‌شود، اما می‌دانی عید واقعی چه روزی است؟ نوروز واقعی یعنی روزی که همه مردم در خیر و خوشی زندگی کنند. نوروز یعنی روزی که هیچ‌کس به لحاظ مالی نیازمند نباشد. عید آن روزی است که پدر خانواده شرمنده بچه‌هایش نباشد و بتواند با دست پر به خانه بیاید. بتواند خانواده‌اش را به مسافرت ببرد. همین پارسال سر آتش‌سوزی بازار چند نفر از عزیزان‌مان دچار مشکل شدند. عده‌ای از آتش‌نشانان غیورمان جان خودشان را از دست دادند و… امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود.
سال بدون کمبود و گرسنگی
امیدوارم سال ۹۸، سال خاتمه کمبودها باشد و هیچ‌کس گرسنه نماند. امیدوارم کسی محتاج نان شب نباشد. وقتی سر سفره غذا این حس را دارم که سفره همسایه‌ام از من رنگین‌تر است، خوشحال می‌شوم، ولی اگر بدانم سفره همسایه‌ام خالی است، خیلی غصه می‌خورم. سال ۹۷ اصلاً سال خوبی نبود. نمی‌دانم، شاید سال امتحان ما بود، ولی هرچه بود، گذشت و تمام شد. امیدوارم سال جدید دیگر شاهد وقوع چنین مشکلاتی در این مملکت نباشیم و همه دست در دست هم ایران را به جلو ببریم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی قائمشهر؛ خط حمله ای متفاوت در جدال با شمالی های جسور!

ش مارس 16 , 2019
ترکیب استقلال تهران در دیدار از هفته بیست &#160...