پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات مدیررسانه‌ای ذوب‌آهن

محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: من فکر می‌کنم ایشان جایگاه و اندازه خود را فراموش کرده‌اند و نمی‌دانند در چه مرتبه‌ای حضور دارند و درباره چه شخص و باشگاهی صحبت می‌کنند. این‌که یک مسئله مالی میان دو باشگاه وجود داشت، ارتباطی به حیطه کاری ایشان ندارد.

وی ادامه داد: باز هم تأسف خود را از اینکه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن با چنین ادبیاتی در روز بازی استقلال و العین درباره یک موضوع مالی صحبت کردند، اعلام می‌کنیم. عمده طلب باشگاه ذوب‌آهن پرداخت شده بود و تنها قسمت اندکی از آن باقی مانده بود که آن هم پرداخت شد. این‌همه شلوغ‌کاری برای مبلغی کمتر از یک‌پنجم اصل رقم، تعجب‌برانگیز است.

زرندی خاطرنشان کرد: کسی که باید خجالت بکشد و سکوت کند، ایشان است، چون سطح کاری خود را فراموش کرده است. مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن نمی‌داند درباره مدیرعامل و باشگاهی صحبت می‌کند که 30 میلیون هوادار دارد و 2 بار به قهرمانی آسیا رسیده است. تجربه حضور مدیریتی امیرحسین فتحی در فوتبال بیشتر از سن ایشان است و به او تذکر می‌دهم که با حفظ ادب و در حیطه کاری خود به اظهار نظر بپردازد و وارد مسائل بزرگترها و باشگاه استقلال نشود، وگرنه باید در نهادهای قانونی پاسخگوی صحبت‌های خود باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه 23 اسفند

پ مارس 14 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ روزنامه‌های ورزشی پنجشنب&#160...