شفر هنوز به قلعه‌نویی نرسیده!

به گزارش مشرق، از لیگ سیزدهم که لیگ برتر به جای ۱۸ تیم با ۱۶ تیم برگزار می‌شود، تا به امروز، یعنی ۶ فصل اخیر، وینفرد شفر و شاگردانش به لحاظ نتیجه‌گیری در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در لیگ سیزدهم در تعداد بازی مشابه ۴۲ امتیاز کسب کرده بودند که کمی بیشتر از مقدار امتیاز جمع‌آوری شده استقلالی‌ها در این فصل است. به عبارت دیگر پیرمرد آلمانی تا اینجا فقط از ژنرال عقب مانده و گوی سبقت را از پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان ربوده است.

 

لیگ سیزدهم

بعد از قهرمانی در لیگ دوازدهم، امیر قلعه‌نویی و شاگردانش به عنوان مدافع قهرمانی شروع خوبی در لیگ سیزدهم داشتند. در پایان هفته بیست و یکم آبی‌پوشان با وجود کسر یک امتیاز به دلیل مسایل انضباطی ،۴۱ امتیاز داشتند و صدرنشین لیگ بودند. ۱۲ برد، ۶ مساوی و ۳ شکست در کارنامه آبی‌ها ثبت شده است. آنها ۲۵ گل زده و ۱۵ گل خورده داشتند.

بیشتر بخوانید:

لیگ چهاردهم

امیر قلعه‌نویی در آخرین فصل حضورش در استقلال تا پایان هفته بیست و یکم ۳۸ امتیاز کسب کرده بود و در رتبه سوم جدول ایستاده بود. ۱۱ برد، ۵ مساوی و ۵ شکست کسب کرده و ۳۳ گل زده و ۲۳ گل خورده در کارنامه‌شان ثبت شده بود. با این وجود فقط یک امتیاز تا صدرجدول فاصله داشتند.

لیگ پانزدهم

در پایان هفته بیست و یکم پرویز مظلومی و شاگردانش با ۳۹ امتیاز در صدر لیگ برتر قرار داشتند .۱۰ برد، ۹ مساوی و ۲ باخت در کارنامه آبی‌ها ثبت شده بود در این تعداد بازی آنها ۳۱ گل زدند و ۱۸ گل هم خوردند. استقلال امسال از تیم مظلومی نتایج بهتری کسب کرده و به صورت مقایسه‌ای بالاتر است.

لیگ شانزدهم

استقلال در لیگ شانزدهم شروع بدی با منصوریان داشت اما آبی‌پوشان در نیم فصل لیگ شانزدهم اوج گرفتند. بعد از انجام ۲۱ بازی، استقلال با ۱۰ برد، ۷ تساوی و ۴ شکست ۳۷ امتیازی بود و در جایگاه سوم جدول قرار داشت. اختلاف آبی‌ها با صدر جدول هم به ۱۰ امتیاز رسیده بود.

لیگ هفدهم

بعد از شروع بد با منصوریان، وینفرد شفر از هفته نهم سرمربی استقلال شد. تا پایان هفته بیست و یکم استقلالی‌ها با ۸ برد، ۸ مساوی و ۵ باخت، و البته ۲۳ گل زده و ۱۰ گل خورده ۳۲ امتیاز داشتند. یعنی استقلالی‌ها از فصل قبل بدتر نتیجه گرفته بودند. با این وجود اختلاف آنها با صدر جدول ۱۶ امتیاز بود.

لیگ هجدهم

در لیگ هجدهم استقلالی‌ها بعد از ۲۱ بازی صاحب ۴۰ امتیاز هستند. آنها ۳۱ گل زده دارند و فقط ۸ گل دریافت کرده‌اند. اختلاف وینفرد شفر و شاگردانش با صدر جدول هم فقط ۲ امتیاز است و ۹ بازی دیگر برای جبران این عقب

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ درخواست عجیب شفر از داور!

چ مارس 13 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ درخواست عجیب شفر از داور! ...