پیش بازی دیدار استقلال ایران و العین امارات/ جبران شکست قطر در آزادی!

پیش بازی دیدار استقلال ایران و العین امارات

تیم‌ فوتبال استقلال پس از ناکامی در دیدار اول خود برابر الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با حریف اماراتی روبه‌رو خواهند شد.

 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) به مصاف حریف خود می‌رود. استقلال از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان العین امارات خواهد بود.

* استقلال - العین

شاگردان وینفرد شفر در اولین بازی خود در گروه C، برابر الدحیل قطر با سه گل شکست خوردند. استقلال شروع ناامیدکننده‌ای به لحاظ نتیجه در لیگ قهرمانان آسیا داشت، اما عملکرد این تیم در نیمه نخست چیز دیگری را نشان می‌داد. استقلالی‌ها نیمه اول بازی خوبی انجام دادند و در خلق موقعیت موفق بودند، اما در زدن ضربات آخر دقت نداشتند تا تیم حریف روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان استقلال موفق به گلزنی شود. برخی از بازیکنان استقلال اعتقاد دارند که فاصله تیم‌شان با الدحیل سه گل نبود و اگر کمی محتاط یا تدافعی‌تر بازی می‌کردند، آن نتیجه بدست نمی‌آمد.

شاگردان شفر قصد دارند هر طور شده سه امتیاز بازی خانگی را بگیرند و هم به وضعیت‌شان در جدول سر و سامان بدهند و هم شانس صعود داشته باشند. حریف‌شان تیمی است که استقلالی‌ها از آنها خاطره خوبی ندارند. شکست 6 بر یکِ دو فصل پیش برابر این تیم، خاطره تلخی برای استقلال و علیرضا منصوریان سرمربی وقت این تیم بر جای گذاشت. فصل گذشته نیز، این دو تیم در مرحله گروهی با هم رقابت کردند که در بازی رفت داور مالزیایی دو پنالتی عجیب به سود العین گرفت و اجازه نداد استقلال به برتری برسد. در دیدار برگشت و در روزی که که 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دو تیم دوباره در مرحله گروهی با هم بازی دارند و این بار بازی رفت در آزادی است. العین با توجه به شکست یک بر صفر برابر الهلال، هدف مشترکی با استقلال دارد و آن گرفتن سه امتیاز بازی است، اما می‌دانند بازی در ورزشگاه آزادی سخت است.

وریا غفوری در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشت، اما مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. اللهیار صیادمنش و خسرو حیدری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌شان نیستند و مهدی قائدی نیز در اردوی تیم امید حضور دارد. در مورد ترکیب احتمالی استقلال هم می‌توان به احتمال حضور سیدحسین حسینی درون دروازه اشاره کرد، چرا که او نمایش خوبی برابر نفت مسجدسلیمان داشت و شاید شفر دوباره به او اطمینان کند.

خبرگزاری تسنیم

 اخبار باشگاه استقلال ایران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سابقه درخشان استقلال مقابل العین/ آبی ها در تهران باج نمی دهند!

س مارس 12 , 2019
سرویس ورزش مشرق – تیم‌های استقلال تهران و ا...