افشارزاده: دوست ندارم به استقلال برگردم

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در حاشیه نشست صمیمی پیشکسوتان ورزشی کشور که با همکاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است، درباره جایزه‌ای که از شورای المپیک آسیا گرفت، اظهار داشت: شورای المپیک آسیا در آخرین نشست خود افرادی که منشأ خدمت بودند و سال‌های متمادی فعالیت داشتند قدردانی کرد، به من هم توسط شیخ احمد لوح تقدیر داده شد.

وی درباره اینکه در حال حاضر چه پستی در آسیا دارد، عنوان کرد: من مشاور شیخ‌احمد هستم.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: فتحی در حد قواره خودش حرف بزند!

دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک درباره شرایط این روزهای ورزش عنوان کرد: شرایط راحت نیست و مسائل اقتصادی روی اعزام‌ها اثر گذاشته است حتی خرید وسایل ورزشی نیز با مشکل روبه‌رو است، امیدوارم با کمک ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون‌ها این مشکلات حل شود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره وضعیت آبی‌پوشان عنوان کرد: بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم الان آنها تیم خوبی دارند و بازیکنان خوبی گرفته‌اند، بازی آخر را دیدم، اگر چه یک گل زدند اما خوب بازی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید استقلال قهرمان لیگ شود، خاطرنشان کرد: بله. استقلال خوبی دارد و جا افتاده است، شفر هم با اینکه پیش از این وسط کار آمد اما توانسته استقلال را به خوبی جمع کند.

افشارزاده در پایان درباره اینکه دوست دارد به استقلال برگردد یا خیر گفت: نه دوست ندارم دیگر کافی است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ پوستر باشگاه العین برای بازی با استقلال

س مارس 12 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ پوستر باشگاه العین برای با&#...