وینفرد شفر: برابر العین نباید گل بخوریم/ هواداران لیزر و ترقه نیاورند

وینفرد در نشست خبری پیش از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر العین گفت: امیدوارم هواداران پرتعدادی برای این دیدار به ورزشگاه بیایند چرا که به کمک آنها نیاز داریم. امیدوارم لیزر و ترقه به ورزشگاه نیاورند. البتهمی دانم که این کار را نمی‌کنند چرا که آنها در آسیا الگو هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم اما برای رسیدن به سه امتیاز وارد زمین می شویم. این تیم نتیجه دیدار قبلی را به الهلال واگذار کرد اما سطح آنها اینجا نیست.

شفر خاطرنشان کرد: ما هم بازی قبلی را به تیم الدحیل واگذار کرده ایم اما می‌خواهیم بهتری نمایش را داشته باشیم. باید ۹۰ دقیقه تمرکز روی بازی داشته باشیم و برای بردن تلاش کنیم. بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط تیم العین گفت: درست است که آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند، اما ما باید تمرکزمان روی تیم خودمان باشد و طوری کار کنیم که بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وینفرد شفر خاطرنشان کرد: ما فردا نمی‌خواهیم گلی دریافت کنیم و در این باره باید با رحمتی صحبت کنید (باخنده). در بازی الدحیل یک اشتباه روی کرنر مرتکب شدیم. یک موقعیت‌هایی در یارگیری تغییر کرد و اگر یارگیری عوض شود باید در رختکن این اتفاق بیفتد. بعد از گل اول حریف موقعیت برای گلزنی داشتیم و اگر گل می‌زدیم، شرایط تغییر می‌کردیم و البته آن بازی گذشته است.

وی ادامه داد: ما بعد از آن بازی نیمه شب به تهران آمدیم و بازی قبلی را بردیم و نشان دادیم روحیه بالایی داریم. بازیکنانی برای تغییر روند مسابقه داریم و ایسما کاملاً آماده شروع بازی است و اگر لازم باشد، تغییراتی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان تاکید کرد: به همه بازیکنان نیاز داریم و اگر لازم باشد، تغییرات انجام می‌دهیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وینفرید شفر: ما به کمک هوادارانمان نیاز داریم؛ امیدوارم غفوری مثل یک جوان برای بازی با العین آماده باشد

د مارس 11 , 2019
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پی&#1588...