گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ امضای لباس برای موسسه خیریه؛ غیبت غفوری مصدوم!

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با العین امارات در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد.

 به گزارش استقلال نیوز، تمرینتیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی پیش از مصاف العین امارات در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12:30 امروز(یکشنبه) در زمین ورزشگاه نفت تهرانسربرگزار شد.

* با توجه به اینکه تمرین امروز در حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد خبرنگاران مختلفی برای پوشش تمرین آبی‌پوشان خود را به منطقه تهرانسر رساندند.

* ورویا غفوری در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت. این بازیکن در دیدار گذشته استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان  غایب بود و هنوز مشخص نیست آیا به دیدار با العین می‌رسد یا خیر.

* پیش از شروع تمرین امروز بازیکنان، کادر فنی تیم استقلال در یک اقدام خیرخواهانه پیراهن و توپ یک مؤسسه خیریه در سیستان و بلوچستان را امضا کردند. فرهاد مجیدی و شفر هم هنگام امضای توپ و پیراهن مورد استقبال عکاسان حاضر در تیم قرار گرفتند.

* حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در محل تمرین امروز این تیم حضور داشته و نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.

* دروازه‌بانان تیم استقلال امروز تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر اشکان نامداری پشت سر گذاشتند.

* قبل از آغاز تمرینات تاکتیکی سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. شفر آخرین توصیه‌ها را پیرامون بازی با العین به بازیکنان منتقل کرد و سپس آنها در اختیار مربی بدنساز قرار داد. هنگامی که تمرینات تاکتیکی آغاز شد سرمربی استقلال خودش اجرای برنامه‌های تاکتیکی را بر عهده گرفت و در مواقع لزوم تمرین را قطع کرده و تذکراتی را به بازیکنان می‌داد. در اواسط تمرین تاکتیکی در یکی از دستیاران شفر (کولی) با فریادهای خود بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد و از آنها می‌خواست که با دقت برنامه‌های تاکتیکی را مرور کنند. به هنگام اجرای برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی و مسئولان تیم استقلال از تماشاگران حاضر در محل تمرین خواستند فیلمبرداری صورت نگیرد.

* در حاشیه تمرین امروز فرهاد مجیدی چند بازیکن جوان تیم استقلال را به گوشه‌ای فراخواند و با آنها صحبت کرد. مجیدی با بازیکنانی مثل معراج تقی‌پور، امیرحسین کارگر، شاهین طاهرخانی و .. پیرامون شرایط‌شان صحبت کرد و بعد از این جلسه درون تیمی این نفرات از سایر بازیکنان استقلال جدا شده و در گوشه‌ای از زمین مشغول تمرین شدند.

* بازیکنانی مثل امید نورافکن، مهدی نوراللهی و رضا آذری که روز گذشته در تمرین تیم امید ایران شرکت کردند امروز پا به پای دیگر نفرات استقلال در برنامه‌های تیمی حضور داشتند. تنها مهدی قائدی است که در اردوی تیم ملی امید حضور دارد.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را با العین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد کرد.

* تمرین بازیکنان استقلال در ساعت 14:30 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از هفته دوم دروه گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه 21 اسفند از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات خواهد بود.

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

تمرین استقلال 19 اسفند ماه 97

عکس از رضا سعیدی پور

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین شنبه صبح استقلال/ طبق روال ریکاوری در کلینیک و حضور سه بازیکن اصلی در تمرین تاکتیکی!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ آبى‌ها هندبال بازى كردند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین فتحی: آن‌قدر قدرتمند نیستیم تا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حقوق‌مان در آسیا دفاع کنیم؛ دربی 10 فروردین برگزار خواهد شد

ی مارس 10 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای تغییر د&...