امیرحسین فتحی: آن‌قدر قدرتمند نیستیم تا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حقوق‌مان در آسیا دفاع کنیم؛ دربی 10 فروردین برگزار خواهد شد

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای تغییر داور اردنی دیدار استقلال متاسف هستم.

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از برگزاری  مجمع فدراسیون فوتبال،صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* موضوع برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال؟

مجمع امروز برگزار شد و بحث‌های آن به صورت کلی در مورد فوتبال کشور بود. چیزی که به ما بازمی‌گشت موضوع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. قرار شد بین فدراسیون و فوتبال تعاملی برقرار شود و این موضوع حل شود.

* آیا اسنادی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شما برای ارائه خواسته شد؟

از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما اسنادی نخواستند که ارائه بدهیم.

* آیا می‌دانستید قرار است چنین بحثی مطرح شود و ایرج عرب گفته که اسنادی وجود دارد که بر همین اساس باشگاه‌ها پولی به فدراسیون داده‌اند؟

قرار شد هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و اگر مبحثی هست این مسئله پیگیری شود و اسناد را ارائه دهیم. معتقد هستیم این دو ساختمان برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید باشد و ما پیگیرِ‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در خدمت‌تان باشیم.

* تغییر داور دیدار استقلال مقابل الهلال؟

فقط از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این مسئله متاسف هستیم. این نشانه ضعف ما و فدراسیون در داشتن کرسی‌ها و مسئولیت در فیفا و AFC است که آن‌قدر قدرتمند نیستیم تا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حقوق‌مان دفاع کنیم.

* آیا اعتراضی به تاریخ دربی ندارید؟

خیر، ان‌شاءالله در زمان مورد نظر در خدمت‌تان هستیم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داور معروف برای دربی به ایران می‌آید

ی مارس 10 , 2019
به گزارش مشرق، پرسپولیس و استقلال در د&...