حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ بازگشت سیدمحسن به لیست بازی!

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

درحالی که نام مهاجم استقلال شب گذشته در فهرست 18 نفره نبود امروز این بازیکن را به اردو فراخواندند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18:30 امروز جمعه(17 اسفند 97) از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* حدود 300 هوادار استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

* علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به همراه چند تن از دیگر اعضای این تیم وارد زمین چمن شدند و به بررسی زمین پرداختند. 

* سه هوادار نفت مسجد سلیمان که در ورزشگاه حاضر هستند اقدام به تشویق مرزبان کردند و او نیز به ابزار احساسات آنها پاسخ داد. 

* خبرنگارانی که از در غربی ورزشگاه وارد می‌شوند مانند مسابقات قبلی می‌توانند از گیت مخصوصی که همیشه برای آنها در نظر گرفته می‌شد وارد ورزشگاه شوند. ماموران نیروی انتظامی آنها را به سمت در حادثه هدایت می‌کنند که باعث سردرگمی اهالی رسانه‌ شده است. 

* درحالی که نام محسن کریمی در بین اسامی دعوت شده به اردوی استقلال برای بازی امروز به چشم نمی خورد و شب گذشته وی به همراه روح الله باقری در اردوی این تیم حضور نداشت اما مهاجم جوان استقلال در فهرست 18 نفره این تیم قرار گرفته است. به این ترتیب مشخص نیست چرا نام کریمی شب گذشته در فهرست قرار نداشت و او امروز به اردوی آبی پوشان فراخوانده شده است؟

* پلاکارد اطلاعیه واگذاری امور خدماتی و نگهداری از فضای سبز مجموعه آزادی در کنار درب ورودی غربی ورزشگاه آزادی تعبیه شده است.

* همچنین اطلاعیه‌ تردد در محوطه مجموعه ورزشگاه آزادی با پرداخت هزینه نیز در کنار درب غربی ورزشگاه نصب شده است.

در حال بروز رسانی. . .

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک ستاره دیگر از فهرست استقلال خط خورد

ج مارس 8 , 2019
به گزارش مشرق، در فاصله حدود یک ساعت به آغا&#158...