دانشگر: حق استقلال شکست با اختلاف ۳ گل نبود/ ما را با روش‌های مختلف اذیت می‌کنند

وی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال در نیمه دوم با افت فنی مواجه شد و 3 گل از حریف دریافت کرد، گفت: در نیمه دوم کمی از لحاظ بدنی مشکل پیدا کردیم که البته زیاد حاد نبود، هر چند فشردگی بازی‌ها نیز می‌تواند تا حدودی تاثیرگذار باشد. ما در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم که در نهایت به ضررمان تمام شد.

دانشگر در رابطه با اینکه آیا این شکست می‌تواند صعود استقلال را از این گروه به چالش بکشد تصریح  کرد: تیم‌هایی‌ که در گروه ما هستند از لحاظ قیمت بازیکن و امکانات فاصله زیای با استقلال دارند ولی تلاش ما این است که هواداران را خوشحال کنیم و از این مرحله بالا بیاییم. شرمنده آنها شدیم و این باخت را در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد.

مدافع استقلال در خصوص انتقادهایی که از خط دفاعی استقلال و سید مهدی رحمتی صورت گرفته است گفت: در فوتبال ایران خیلی‌ها عادت دارند که بعد از باخت، تقصیرها را گردن یک یا دو بازیکن بیندازند. فوتبال یک بازی گروهی است و همه ما در برد و باخت‌ها سهیم هستیم.

دانشگر اظهار داشت: متاسفانه در اطراف تیم هم حاشیه‌هایی درست می‌شود و بازیکنان استقلال را با روش‌های مختلفی اذیت می‌کنند. شما می‌بینید که از داخل فدراسیون هر نوع «گیری» به بازیکنان داده می‌شود و این اصلا درست نیست. بهتر است همانطور که تیم ملی مورد حمایت قرار گرفت، از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان هم حمایت شود. با برد الاهلی، کار پرسپولیس هم سخت شد و استقلال و ذوب‌آهن هم کار سختی دارند. نماینده‌های ایران در کشور خودمان باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی در خصوص مصدومیتش گفت: آسیب‌دیدگی من جزیی است و امیدوارم خیلی زود برطرف شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال استقلال فردا راهی کمیته اخلاق خواهد شد.

پ مارس 7 , 2019
تمام حقوق این سایت ، متعلق به کانون هوادا&#1585...