دایی: کار استقلال در آسیا سخت است

به گزارش مشرق، علی دایی در خصوص مراسم درختکاری به میزبانی باشگاه سایپا گفت: امیدوارم با این تصاویری که می‌بینید فضای سبز را خراب نکنیم و به درختکاری عادت کنیم.

وی در خصوص زمین تمرین این تیم گفت: ما اینجا تمرین نمی‌کنیم، قدیم در اینجا تمرین می‌کردیم، در این زمین پای بز کوهی می‌پیچد چه برسد به بازیکنان فوتبال! تازه الان بارندگی بوده و ما زمین تمرینمان را عوض کردیم و اگر در تهران تمرین داشته باشیم برنامه‌های تمرینی خودمان را در تهران پیگیری می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا با مدیران جدید سایپا نشستی برگزار کرده که بودجه این باشگاه تصویب شود یا خیر گفت: اصلاً زمانی پیش نیامده که با آنها صحبت کنیم.وظیفه کسان دیگر است که در مورد بودجه باشگاه صحبت و آن را تصویب کنند.

دایی در خصوص حضور مدبر و اینکه آیا شرایط تغییر کرده یا خیر گفت: فعلاً مثل قدیم هستیم و هیچ تغییری صورت نگرفته است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون هدایتی می‌شود گفت: هر کسی نظر خودش را دارد، مرد آن است که از جیب خودش خرج کند. اگر قرار باشد من از جیب دیگران خرج کنم که نباید اصلاً در موردش حرف بزنم.

وی در خصوص نتایج نمایندگان ایران در آسیا گفت: گروه استقلال خیلی سخت است و صعود این تیم خیلی سخت است. اگر شما نگاه کنید الدحیل یک بازیکن جذب می‌کند که قیمتش ۱۰ میلیون دلار است ولی باشگاه من کلاً یک میلیون دلار هم هزینه اش نیست. با غیرت و مردانگی و … نمی‌شود همیشه کار را پیش ببرد. باشگاه الریانی که با ما بازی کرد ۷-۸ زمین تمرین دارد و درست مثل تیم‌های اروپایی امکانات دارد، در حالی که آنها نه خاک و نه آب دارند ولی در این کشورها حرف اول را مدیریت می‌زند. مطمئناً اگر سرمایه گذاری بهتری شود می‌شود کارهای بزرگی کرد.

دایی تاکید کرد: شاید بعضی مواقع ما جرقه‌ای بزنیم و موفق شویم اما با این مسیر به جایی نمی‌رسیم. پرسپولیس و ذوب‌آهن و استقلال می‌توانند بهتر باشند ولی تا کی دست به دعا باشیم؟ متاسفانه همه می‌گوییم ما می‌توانیم ولی همه چیز باید به هم بیاید. فوتبال مثل زنجیری است که به هم وصل است. شاید کادر فنی و بازیکنان ۷۰ در صد کار کند ولی تیم بیرونی و پشتیبانی باید کارش را درست انجام بدهد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اعتراض مربیان به فشردگی بازی‌ها و اینکه سازمان لیگ کار خودش را انجام می‌دهد گفت: ما عادت کردیم کسی جوابمان را ندهد. هر کاری که خودشان دوست دارند انجام می‌دهند.مگر من دوست ندارم به تیم امید بازیکن بدهم؟ الان چند روز است که دعوا داریم که می‌خواهیم بازی نفت مسجد سلیمان برگزار شود چون در فشردگی بعد از عید به تیم ما فشار می‌آید. ما می‌گوییم بین این بازی‌های امید بازی ما برگزار شود ولی آنها می‌گویند بازی را کنسل می‌کنیم چون شما ۴ بازیکن در تیم امید دارید. خب من به تیم امید بازیکن نمی‌دهم تا آن بازی ما برگزار شود، اکثر بازی‌های سخت ما بعد از عید است، استقلال، سپاهان، پرسپولیس، ذوب‌آهن و …حریفان بعد از عید ما است. برگزاری بازی با نفت در کوران عید واویلا است.

دایی در خصوص تقابلش با افشین قطبی به عنوان سرمربیان سابق تیم ملی گفت: سوال شما بی معنا است، ما پنجشنبه با فولاد بازی داریم، ان شاالله برنامه ریزی می‌کنیم که بتوانیم این بازی را ببریم.

وی با اشاره به انتخاب سرمربی تیم مل و اینکه آیا در این شرایط زمان از دست نرفته است گفت: سرمربی تیم ملی هر چه سریع‌تر انتخاب انجام شود بهتر است، فعلاً چیزی را از دست ندادیم و امیدوارم اجازه بدهید فدراسیون فوتبال با آرامش کارش را انجام بدهد.

دایی در خصوص اظهارات آزمون که گفته بود شخصی مثل دایی باید سرمربی تیم ملی شود گفت: من در این باره حرف زدم، بازیکن در انتخاب سرمربی تیم ملی تاثیر ندارد و فدراسیون باید خودش اختیار داشته باشد که مربی تیم ملی را انتخاب کند. از بچه‌های تیم ملی ممنون هستم، سردار هم بازیکنی است که می‌تواند موفق باشد، زمانی که آزمون و امثال او پایین می‌آیند باید به آنها کمک کنیم نه اینکه آنها را بجویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه گفته می‌شود رئیس فدراسیون درگیر رفتن یا ماندن است و آیا می‌تواند تمرکز روی انتخاب سرمربی داشته باشد یا خیر گفت: فکر کنم این موضوع را باید از خود فدراسیون بپرسید.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند یکی در حد کی‌روش پیدا کند و آ‌یا زیدان و… به ایران می‌آیند که چنین شایعاتی مطرح می‌شود گفت: من در این باره صحبت کردم، شما جواب سوال خودتان را دادید، هزار سال دیگر چنین مربیانی به ایران نخواهند آمد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلایل شکست استقلال از زبان «شفر»

چ مارس 6 , 2019
وینفرد شفر با حضور در نشست خبری درباره شک&#1...