ورمزیار: استقلال آماتور بود و الدحیل حرفه‌ای

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره شکست ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الدحیل قطر گفت: استقلال در نیمه دوم خیلی ضعیف‌تر از نیمه اول بازی کرد. تیم در ۲۰ دقیقه اول مسابقه بازی خوبی انجام داد، اما پس از آن عقب نشست و از نیمه زمین دفاع کرد.

«در نیمه دوم برخی بازیکنان استقلال در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند.» وی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: در این نیمه خیلی عقب‌نشینی کردیم و اگر خوب دفاع می‌کردیم، می‌توانستیم با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم. شاید این اتفاق ناشی از ترس بود. در ۲۰ دقیقه اول بازی نشان دادیم می‌توانیم برنده مسابقه باشیم.

بیشتر بخوانید:

نتایج کامل هفته اول لیگ قهرمانان آسیا/ شروع ناامیدکننده نمایندگان ایران +جدول

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد ضعیف بازیکنانی چون محمد دانشگر و مهدی رحمتی در این مسابقه تصریح کرد: برخی روزها روز برخی بازیکنان نیست. بازیکنانی چون دانشگر، رحمتی و پاتوسی کیفیت بسیار بالایی دارند، اما اگر این بازیکنان عملکرد خوبی نداشته باشند، نباید اصرار کنیم که آنها را در زمین نگه داریم. می‌توانستیم با یک تعویض، وضعیت روحی و روانی این بازیکنان را در شرایط بهتر نگه داریم.

ورمزیار با اشاره به دو نیمه متفاوت استقلال برابر الدحیل خاطرنشان کرد: تیم در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی مقابل بازیکنان حرفه‌ای الدحیل داشت و می‌توانست در این نیمه به گل برسد. در نیمه دوم اما عقب‌نشینی کردیم و در ضدحملات هم پرتعداد نبودیم. اگر در تهران با نفرات بیشتری ضدحمله بزنیم، می‌توانیم مقابل العین به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند از گروه C لیگ قهرمانان آسیا صعود کند یا خیر، به تسنیم گفت: استقلال در نیمه اول بسیار خوب بود و با ارائه بازی نیمه اول، می‌توانیم به راحتی از گروه‌مان صعود کنیم. به شرطی که خیلی عقب‌نشینی نکنیم و به بازیکنانی که در روز خوب خود قرار ندارند، بازی ندهیم. در این مسابقه چیزی از پاتوسی ندیدیم و او می‌توانست یکی از گزینه‌های تعویض باشد. تفاوت استقلال و الدحیل کمتر از سه گل بود، اما ما آماتور رفتار کردیم و حریف بسیار حرفه‌ای بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نتایج کامل هفته اول لیگ قهرمانان آسیا/ شروع ناامیدکننده نمایندگان ایران +جدول

چ مارس 6 , 2019
به گزارش مشرق، هفته اول لیگ قهرمانان آسیا &#...