وینفرید شفر: بعد از دریافت گل اعتماد به نفس ما پایین آمد؛ هنوز 5 مسابقه دیگر داریم

وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با الدحیل قطر گفت: این بازی اول بود و هنوز 5 مسابقه داریم و باید روی بهتر کردن تیم کار کنیم.

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با الدحیل قطر از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 که با برتری پرگل الدحیل به پایان رسید، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* گل اول در جریان بازی بسیار مهم بود

ما قبل از کرنری که باعث شد گل را دریافت کنیم، نمایش خوبی داشتیم و چند شانس گل خلق کردیم. بازی را کنترل کرده بودیم. از شانس‌های گلزنی با بد شانسی استفاده نکردیم. الدحیل بعد از این گل قوی‌تر شد و روی ضد حمله گل سوم را خوردیم. گل اول در جریان بازی بسیار مهم بود.

* شانس زیادی برای پرس و توپ گیری داشتند

ما می‌دانستیم آن‌ها تیم خوبی هستند و بازیکنان گران قیمتی دارند. بعد از گل، آن‌ها خوب توپ را نگه داشتند و ما دوباره موقعیت داشتیم اما توپ‌ها را از دست دادیم. در مرکز زمین پاس‌های کوتاه زیادی به هم دادیم و آن‌ها شانس زیادی برای پرس کردن و توپ گیری داشتند.

* هنوز 5 مسابقه دیگر داریم

باید بازی را بیشتر به کناره‌ها می‌بردیم و بیشتر از وینگرهای خود استفاده می‌کردیم. باید این مسائل را برطرف کنیم. این بازی اول بود و هنوز 5 مسابقه داریم و باید روی بهتر کردن تیم کار کنیم.

* بعد از دریافت گل اعتماد به نفس ما پایین آمد

بعد از دریافت گل، اعتماد به نفس ما پایین آمد و اعتماد به نفس حریف بهتر شد. ما باید بیشتر بازی را به کناره ها می بردیم و از فضا استفاده می کردیم زیرا حریف ما 3 دفاع داشت. مشکل ما در 30 دقیقه پایانی همین بود.

 اخبار باشگاه استقلال ایران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: هنوز ۵ مسابقه دیگر داریم

س مارس 5 , 2019
به گزارش مشرق، وینفرد شفر پس از شکست ۳ بر صف&...