سیروس دین محمدی: راز موفقیت استقلال همدلی بازیکنان است؛ دیدار با الدحیل بسیار سخت است

سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الدحیل تیمی است که بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و حریف آسانی برای استقلال نیست.

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت استقلال و دیدار این تیم برابر الدحیل قطر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر؟

خوشبختانه آبی پوشان در چند بازی گذشته و از شروع نیم فصل دوم لیگ، بازی‌های قابل قبولی از خود ارائه کرده و توانسته‌اند خود را به صدر جدول نزدیک کنند. فاصله امتیازی استقلال با تیم‌هایی سپاهان، پرسپولیس و پدیده بسیار کم شده و هر کدام از این تیم‌ها دچار اشتباه شوند استقلال از آنها عبور خواهد کرد و حتی می‌تواند به قهرمانی در پایان فصل هم نگاه داشته باشد.

* بازیکنان خارجی استقلال؟

از پاتوسی شروع می‌کنم. او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است که به خوبی در استقلال جا افتاده و با توجه به اینکه در تمام پست‌ها حضور پررنگی دارد توانسته هم در کارهای دفاعی شرکت کند و هم برای استقلال گلزنی کند و معتقدم که او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است. منشأ هم یک بازیکن شناخته شده در فوتبال ما است و توانست مقابل فولاد یک گل هم به ثمر برساند و در مورد ایسما باید بگویم او بازیکن خوبی است و اگر اضافه وزن خود را کاهش دهد می‌تواند برای ابی پوشان مفید باشد.

* راز موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر چه بوده است؟

به اعتقاد من اصلی ترین موضوع رقابت سالمی است که بین بازیکنان بوجود آمده و همه همدل هستند و آنها که بر روی نیمکت نشسته اند برای کسانی که داخل زمین هستند آرزوی موفقیت دارند که این موضوع تأثیر بسزایی در موفقیت آبی پوشان در هفته‌های اخیر گذاشته است.

* دیدار روز سه شنبه استقلال برابر الدحیل قطر؟

بازی سختی در پیش روی استقلال است. الدحیل تیمی است که بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و حریف آسانی برای استقلال نیست. البته استقلال با روندی که در پیش گرفته می‌تواند با روحیه خوب و با ارائه یک بازی منطقی و دوری از حواشی نتیجه مورد نظر خود را در دوحه قطر کسب کند.

* چه نتیجه‌ای را برای استقلال برابر الدحیل پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به اینکه اولین بازی تیم‌ها در لیگ قهرمانان است و شناخت کافی از یکدیگر ندارند پیش بینی آن مشکل است اما امیدوارم استقلال بتواند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کند.

  

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش منشا به حکم محرومیتش

د مارس 4 , 2019
به گزارش مشرق، در حاشیه بازی فولاد و استقل&#1575...