الدحیل به استقلال می‌بازد!

به گزارش مشرق، محمد نوازی به وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آبی پوشان در هفته‌های اخیر ارائه گر بازی‌های خوب و پرگل بوده اند و توانسته‌اند نتایج قابل قبولی کسب کنند.

وی تاکید کرد: استقلال در اهواز و برابر فولاد یک نمایش خوب را از خود به اجرا گذاشت و توانست با ۳ گل بازیکنان خارجی‌اش فولاد پرقدرت را شکست داده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و این موضوع باعث شده که همه هواداران و پیشکسوت استقلال از این روند اظهار رضایت داشته باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد خارجی‌ها نیز منشأ که بازیکن شناخته شده‌ای بود و توانسته بود یک گل زیبا هم به ثمر برساند. اما پاتوسی به خوبی خود را با دیگر بازیکنان هماهنگ کرده و شاهد این هستیم که هر هفته یک گل برای استقلال به ثمر می‌رساند ضمن اینکه ایسما هم توانسته در دقایقی که به میدان می‌آید تأثیرگذار بوده و دیدیم که مقابل فولاد گل سوم استقلال را وارد دروازه کرد. این سه بازیکن درست برخلاف بازیکنان خارجی نیم فصل اول تأثیرات بسیار خوبی داشته و این موضوع نشان داد که می‌توان در مورد خرید بازیکنان خارجی وسواس زیادی به خرج داد.

بیشتر بخوانید:

منشا از بازی با الدحیل هم محروم است!

 

نوازی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر الدحیل در شهر دوحه گفت: استقلال بازی سختی برابر الدحیل خواهد داشت. این تیم نفرات خوبی جذب کرده و خود را یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌داند اما خوشبختانه استقلال هم در هفته‌های اخیر به هماهنگی کامل دست پیدا کرده و اعتقاد دارم می‌تواند با یک بازی منطقی و دوری کردن از حاشیه‌هایی که مختص فوتبال اعراب است به هدفی که بدنبال آن است دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که دلیل موفقیت آبی پوشان در هفته‌های اخیر را چه می‌دانید، گفت: مهمترین آن هدف و همدلی است که بین بازیکنان بوجود آمده و همه برای موفقیت استقلال یکدل هستند. خط حمله آبی پوشان هم عالی بوده و توانسته گلزنی کند. اعتقاد دارم یکی از نقاط قوت آبی پوشان خط دفاع این تیم است که به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است و این می‌تواند برای استقلال بسیار مفید باشد.

نوازی در پایان و در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار استقلال برابر الدحیل را چگونه پیش بینی می‌کنید گفت: به طور حتم الدحیل قطر برابر استقلال شکست خواهد خورد. فکر می‌کنم یا یک بر صفر و یا دو بر یک استقلال پیروز از زمین خارج خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور شبانه رحمتی در اردوی استقلال

ی مارس 3 , 2019
به گزارش مشرق، سید مهدی رحمتی شب گذشته با پ&#158...