استقلال می تواند در گروه مرگ صدرنشین شود

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره پیروزی سه بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر, اظهار داشت: استقلال از لحاظ روحی, روانی و بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در این بازی هم دیدیم که بازیکنان و کادر فنی فعل خواستن را واقعاً صرف کردند.

وی افزود: فکر می‌کنم بازیکنان استقلال در این بازی هرچه برای پیروزی لازم بود را اجرا کردند اگر چه غیبت روزبه چشمی تاثیرگذار بود. استقلال از نظر نتیجه‌گیری, بهترین تیم هفته‌های اخیر بوده و همین عامل باعث می‌شود که تیم باز هم از لحاظ روحی و روانی رشد کند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات جنجالی علیرضا حقیقی از ماجرای درگیری با خطیر

 

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره گلزنی سه بازیکن خارجی استقلال در این بازی, خاطرنشان کرد: پاتوسی مثل بازی‌های قبل عملکرد خیلی خوبی داشت و می‌تواند یکی از مهر‌های خوب ما باشد. پاتوسی و منشا خیلی خوب با یکدیگر هماهنگ بودند. این نشان می‌دهد که این دو می‌توانند در کنار هم برای استقلال در بازی‌های آینده خیلی مفید باشند. ایسما گونکالوس نیز موفق شد دروازه فولاد را باز کند اما باید وزنش را کم کند تا بتواند به عنوان یک بازیکن خارجی برای تیم بیشتر مفید باشد.

ورمزیار در خصوص اینکه استقلال می‌تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با توجه به همگروهی با الدحیل، الهلال و العین موفق باشد گفت: شما وقتی تیمی داشته باشید که نیمکتش با ترکیب اصلی خیلی فرق نمی‌کند, قطعاً می‌توانید موفق باشید. این خیلی کمک می‌کند که در تعویض از بازیکن فوق‌العاده‌ای مثل داریوش شجاعیان استفاده کنید, یا محسن کریمی، مرتضی تبریزی و …. با این وضعیت قطعاً می‌توانید در هر جامی موفق باشید. استقلال در گروه مرگ هم با این عملکرد و شرایط می‌تواند صدرنشین شود.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: خیلی خوشحال شدم که سید حسین حسینی را درون دروازه دیدم. این خیلی خوب است که او و سید مهدی رحمتی در کنار هم رفاقت و رقابت داشته باشند. حضور حسینی در ترکیب اصلی یک حُسن بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجید نامجومطلق: می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم؛ با این روند به مرحله بعد آسیا صعود می کنیم

ج مارس 1 , 2019
ملی پوش سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال د...