توضیحات جنجالی علیرضا حقیقی از ماجرای درگیری با خطیر

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که این روزها برای پیگیری درمان مادرش در تهران حضور دارد، روز گذشته با علی خطیر، معاون باشگاه استقلال درگیر شد که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. حقیقی در گفتگویی به ماجرای این درگیری پرداخت و آن را شرح داد:


شروع درگیری با لباس شخصی

حقیقی درباره شروع درگیری اینطور می‌گوید: روز گذشته من به همراه مربی‌ام در مجموعه انقلاب در حال تمرین بودم که این آقا بارها با لباس شخصی و کت و شلوار از زمین عبور کرد. در ادامه مربی‌ام به ایشان گفتند که با لباس شخصی تردد از زمین خوب نیست. به هرحال کسی که ادعای مدیریت و ورزشی بودن دارد باید کاملاً با این اتفاق آشنا باشد و آن را رعایت کند. ایشان اما با لحنی بد و کاملاً زننده جواب دادند. من اصلاً ایشان را نمی‌شناختم و وارد ماجرا نشدم. در ادامه او با حالت و لحنی کاملاً زننده شروع به صحبت و اهانت کردند. نمی‌خواهم وارد جزییات شوم و از کلمات زشتی که گفتند حرف بزنم که خودشان مطمئناً آن را می‌دانند. بعد من به سمت ایشان آمدم و گفتم رعایت کنید و مگر جز درخواست برای تردد نکردن با لباس شخصی و کفش در زمین کسی چیزی گفته که او گفت شما؟! بعد گفتم فلانی هستم باز با همان ادبیات ادامه دادند و گفتند برو در زمین و به تو ارتباطی ندارد. شما پرسپولیسی‌ها فلان و بهمان. بعد هم با فحاشی به مادرم و خطاب قرار دادن لنگی به من ماجرا را داغ‌تر کرد.

بیشتر بخوانید:

خطیر: حقیقی با سر به صورت من کوبید


از او شکایت می‌کنم

دروازه‌بان سابق پرسپولیس مدعی است فحاشی خطیر باعث شکل گیری درگیری شده است: ایشان رو به من علاوه بر فحاشی به باشگاه پرسپولیس هم توهین کرد و گفت شما پرسپولیسی‌ها …! بعد من ایشان را هل دادم و مطمئن باشید بابت اتهامات و نشر اکاذیبی که در خصوص درگیری و زد و خورد و زندان رفتن من داشتند شکایت خواهم کرد. از طریق وکیل این ماجرا را در حال پیگیری هستم و شکایت خودم را به دادسرا اعلام کرده‌ام.


تا به حال به استقلالی‌ها توهین نکردم و نخواهم کرد

برای من زمین ورزشی همیشه حرمت داشته است. برای تمام اسطوره‌های استقلال هم همیشه احترام قائل بوده‌ام. مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری هم سرآمد آنها هستند و همیشه جز به احترام چیزی از من در اینباره ندیده‌اید. تا به حال حتی کری با هواداران استقلال نخوانده‌ام. چه اینکه شش نشان دهم یا حرفی بزنم و حرکتی کنم. در دایره ورزش برای همه احترام قائل بوده‌ام و نمی‌دانم این آقا با ادعای استقلالی بودن این چه رفتار و ادبیاتی بود که به کار برده‌اند. من ایشان را به هیچ عنوان جزو خانواده قابل احترام استقلال نمی‌دانم و همانند گذشته هیچ وقت نسبت به تاریخ باشگاه استقلال و اسطوره‌های آن نیز بی احترامی نخواهم کرد.


خانواده و پرسپولیس خط قرمز من هستند

چند روزی است که به تهران آمده‌ام. مادرم مریضی سختی دارد و در بیمارستان بستری بود و برای پیگیری شرایط او در تهران هستم. برای من پرسپولیس و مادرم خط قرمز هستند و به هیچ کس اجازه بی احترامی نمی‌دهم، همانطور که خودم به کسی بی احترامی نمی‌کنم. این آقا که ادعای مدیریت می‌کند چطور به خودش اجازه می‌دهد در دایره ادبیاتش این فحاشی و لنگی را بگوید. مطمئن باشید تا آخر این ماجرا به خاطر باشگاه پرسپولیس که آن را همیشه خانواده‌ام می‌دانم و همچنین به خاطر مادرم خواهم ایستاد.


پایم از بیخ پاره شده و دیگر نمی‌توانم راه بروم

دروازه‌بان سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص ادعای علی خطیر مبنی بر شکسته شدن بینی‌اش توسط او گفت: باور کنید این دیگر مردی نیست. قدیم کسی که کتک هم می‌خورد آن را پنهان می‌کرد و اما حالا دنبال این هستند که بگویند کتک خوردیم. نه اینطور نیست و همانطور که گفتم از طریق وکیلم به دنبال این هستم تا ماجرا را کاملاً پیگیری کنم. خوب است من هم بگویم در این درگیری پایم از بیخ پاره شده و دکتر به من گفته شاید دیگر نتوانم راه بروم؟ هیچ چیزی نبوده و من فقط ایشان را بعد از فحاشی و توهینی که داشتند هل دادم و منکر هل دادن نمی‌شوم.


مکتب استقلال این نیست

علیرضا حقیقی در پایان صحبت‌هایش گفت: چند سال است در فوتبال هستم. همیشه خودم را پرسپولیسی دانسته‌ام اما یک بار هم به استقلال توهین و اهانت و بی احترامی و حتی کری نخواندم. این مکتب استقلال نیست و من دوستان زیادی هم آنجا دارم و داشته‌ام. باشگاهی که از مکتب آن امثال منصور پورحیدری، ناصر حجازی، علی جباری و … را می‌توان نام برد. همیشه برای این عزیزان احترام قائل بودم و خوشحالم که هواداران استقلال نیز هیچ وقت با توجه به احترامی که برای آنها قائل بودم به من بی احترامی نکردند. همانطور که گفتم اما خط قرمز من پرسپولیس و مادرم هستند و هیچ کس حق ندارد به آنها توهین کند. همانطور که برای هرکسی مطمئناً مادر ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد. چطور ایشان به خودش اجازه می‌دهد من به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس که نه، یک انسان این توهین‌ها را داشته باشد. از هواداران و باشگاه استقلال نیز بابت این موضوع عذر می‌خواهم و مطمئن باشید که در آن لحظه عجیب و باورنکردنی نیز کلمه‌ای در باب توهین از من برای این باشگاه خارج نشد. از عزیزان پرسپولیسی نیز بابت حمایت‌شان ممنونم و مثل همیشه قدردان آنها هستم.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “توضیحات جنجالی علیرضا حقیقی از ماجرای درگیری با خطیر

  1. آقای حقیقی بارها ثابت کرده یکی ازبی ادب ترین بازیکن فوتبال بوده وبارها به طرفداران استقلال توهین کرده ایشان پرسپولیسی نبوده ونیست واخیرا باشگاه پرسپولیس ازینکه ازنام باشگاهشان توسط ایشان استفاده شده جواب ردحمایت کرده آقای خطیر بخاطر بی اترامی حقیقی به دو باشگاه بزرگ گذشت نکند وبداند اینگونه افراد جایشان درفوتبال ایران نیست گذشت هرگز هرگز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به این دلیل استقلال مدعی قهرمانی است!

ج مارس 1 , 2019
به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در خصوص عمل&...