قطبی: منشا صدبار هم بزند آن ضربه گل نمی‌شود

به گزارش مشرق، افشین قطبی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: به هواداران استقلال و این تیم تبریک می‌گویم. بازی جذابی بود. از لحظه اول تا آخر بازی زیبایی برای تماشاگران بود. گلهای زیادی نزدیم و گلهای بدی خوردیم. متاسفم با کمترین موقعیت‌ها گل خوردیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم توانایی خود را گذاشتند و در واقع یکی از بهترین فوتبال را به نمایش گذاشتیم.
بیشتر بخوانید:

* ۶ موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم

وی افزود: ما حداقل در این بازی ۶-۵ موقعیت صد درصد داشتیم و استقلال کیفیت خود را با کمترین موقعیت نشان داد. آخرین ضربه آنها بی‌نظیر بود. باید بازی را ببینیم و آنالیز کنیم. من از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم که جو هیجان‌انگیزی را ایجاد کردند.

* ضربه منشا صدبار هم بزنند گل نمی‌شود

قطبی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال به گل قشنگی رسید. اولین یا دومین موقعیت بازی بود، گلی که زد اگر صد بار هم بزنند، وارد گل نمی‌شود. ما گاهی اوقات فضایی می‌سازیم و گل نمی‌کنیم، این اثر روانی دارد. موقع حساسی بود، گل مساوی را زدیم اما استقلال در دقایق کمتری گل دوم را زد. باید بعد از گل زدن و گل خوردن تمرکز زیاد باشد. موقع بدی گل خوردیم، اما نیمه دوم فقط برای فولاد بود. موقعیت‌های پرشماری داشت، اما آخرین لحظه گل سوم را خوردیم. با مهره‌های زیاد تجربه‌ای که داریم، بعضی مواقع ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد، ولی ما تلاش خودمان را برای پیروزی در این بازی انجام دادیم.

*در خط هافبک بد بازی نکردیم

وی در پاسخ به این سوال که چرا هافبک‌های پشت مهاجم فولاد امروز کمتر به خط حمله کمک کردند، گفت: فرزاد جعفری بد کار نکرد و در نیمه دوم یک سانتر عالی انجام داد که باید گل می‌شد. عارف آغاسی هم چند بار جلو رفت ولی ما در ساختار تیمی‌مان دوست داریم آغاسی بماند، چون او به خط دفاع ما خیلی کمک می‌کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مبعلی: استقلال با حرفه‌ای‌گری پیروز شد

پ فوریه 28 , 2019
به گزارش مشرق، ایمان مبعلی پس از شکست ۳ بر ی&...