ایوب اصغرخانی: فولاد از حریفان دو هفته گذشته قدرتمندتر است؛ شفر به جوانان فرصت بازی بدهد

ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال اگر خودش باشد توان شکست دادن فولاد خوزستان را دارد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال پس از دو پیروزی جالب توجه و خانگی مقابل پارس جنوبی و ذوب آهن، باید خارج از خانه مقابل فولادی بازی کند که با افشین قطبی نتایج خوبی گرفته است.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص این دیدارصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* فولاد از حریفان دو هفته گذشته استقلال قدرتمندتر است

فولاد تیم خوبی است و به مراتب از حریفان دو هفته پیش استقلال قدرتمند تر است. این بازی می‌تواند چالش جالبی برای شفر و استقلال باشد. آنها دو بازی خوب را با دو پیروزی جالب در خانه پشت سر گذاشته‌اند و حالا این فرصت را دارند تا با ارائه بازی خوب خارج از خانه، ثابت کنند که قدرت آنها تنها خاص بازیهای خانگی نیست. گرچه فولاد تیمی خوب، قدرتمند و با انگیزه است، اما استقلال اگر خودش باشد توان شکست دادن این تیم را دارد.

* از بازگشت محسن کریمی به شرایط مسابقه خیلی خوشحالم

کریمی در همین اولین حضورش نشان داد انگیزه‌های زیادی دارد. از بازگشت او خیلی خوشحال شدم و مطمئن هستم که در ادامه فصل بیشتر به کار استقلال می‌آید.

* شفر از میدان دادن به بازیکنان جوان ضرر نخواهد کرد

هرگز در فوتبال هیچ مربی از میدان دادن و اعتماد کردن به بازیکنان جوان ضرر نکرده است. همین الان در استقلال اللهیار صیاد منش تعدادی مهاجم باتجربه را پشت سر خودش روی نیمکت نشانده است. این درست است که الان بازیکنان خوبی مثل پاتوسی، شجاعیان، اسماعیلی، فرشید باقری و خیلی‌های دیگر در استقلال هستند، اما امیدوارم شفر به دیگر جوانان مثل آذری و طاهرخانی هم فرصت بازی بدهد و مطمئن باشد از این موضوع ضرر نخواهد کرد.

* پیروزی برابر فولاد روحیه تیم برای بازیهای آسیایی بالا می برد

در صورت پیروزی برابر فولاد، شخصیت بالای جدولی در استقلال تثبیت خواهد شد و روحیه این تیم برای دیدارهای آسیایی هم افزایش پیدا می کند.

اخبار باشگاه استقلال تهران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهین بیانی: خداروشکر بازیکنان خارجی باکیفیتی جذب شدند؛ شفر به کمینه فنی اعتماد کند

پ فوریه 28 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر در باره کم&#174...