بهتاش فریبا: قرار نیست استقلال با یک ترکیب به میدان برود؛ خودمان کمیته فنی را تعطیل کردیم!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کمیته فنی دیگر وجود ندارد زیرا اعضای کمیته هیچ نقشی در جذب بازیکنان نداشته‌اند.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط این روزهای استقلال، دیدار برابر فولاد و تعطیلی کمیته فنی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط این روزهای استقلال؟

خوشبختانه آبی پوشان نتایج خوبی کسب کرده اند. این روزها همه بازیکنان سر جای خودشان قرار دارند. پژمان، ووریا، چشمی و دیگر بازیکنان همگی در پست های تخصصی خودشان بازی می کنند و همین مسئله باعث شده تا استقلال به یک وحدت تاکتیکی رسیده و نتایج خوبی هم کسب می کند. پاتوسی هم عملکرد خوبی در استقلال داشته و نشان داده بازیکن قابلی است که می تواند در لیگ قهرمانان به استقلال کمک مفیدی کند. آبی پوشان هنوز کامل نشده اند اما استفاده از جوانانی چون صیادمنش می تواند برای استقلال مثمرثمر باشد. این روزها آبی پوشان به یک تیم تقریباً کامل تبدیل شده اند که در ارسال پاس ها، کارهای تاکتیکی، عملکرد بسیار خوبی دارند و توانسته اند در چند بازی اخیر نتایج قابل قبولی هم کسب کنند و امیدوارم بتوانند در اهواز با ارائه یک بازی تماشاگرپسند و کاملاً منطقی ۳ امتیاز را کسب و خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند.

* دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان؟

از روزی که افشین قطبی به عنوان سرمربی به این تیم پیوسته، آنها سه برد، یک مساوی و یک باخت داشتند و این نشان داده که این تیم رو به جلو حرکت کرده و قطبی با توجه به سابقه مربی گری که داشته، بر تیم اشراف کامل پیدا کرده و حالا رفته رفته خود را یکی از مدعیان لیگ برتر می داند. هر دو تیم در کارهای تاکتیکی و حرکت های رو به جلو موفق هستند اما تنها نگرانی من از این دیدار وضعیت زمین ورزشگاه است که می تواند بر روی عملکرد دو تیم تاثیر منفی بگذارد اما در مجموع فکر می کنم که این دیدار بسیار تماشاگرپسند بشود و اگر استقلال در پایان به پیروزی برسد، با شرایطی خوب از لحاظ روحی و روانی خود را آماده دیدار برابر الدوحیل قطر خواهد کرد.

* فشردگی بازی های لیگ؟

فاصله بازی ها خیلی کم شده، پروازها هم در فشردگی این بازی ها تاثیر بسزایی خواهند داشت و این می تواند فشار زیادی را به بازیکنان وارد کند. البته با توجه به اینکه استقلال نفرات قابل قبولی دارد، می تواند همانند تیم های بزرگ دنیا با تغییراتی که در ترکیبش می دهد، شرایط را به نفع خود به پایان ببرد. هر ۴ روز یکبار بازی، برای هر تیمی سخت خواهد بود و نه تنها استقلال بلکه دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هم تحت این فشردگی بازی ها قرار دارند. استقلال درست است که به یک ترکیب ثابت دست پیدا کرده است اما با توجه به بازی های پشت هم قرار نیست با یک ترکیب به میدان برود، بنابراین با توجه به اینکه نفرات خوبی در اختیار دارد می تواند از بازیکن های جایگزین استفاده کند زیرا بازیکنان جایگزین با کسانی که در ترکیب اصلی قرار دارند، اختلاف چندانی ندارند.

* آیا کمیته فنی بعد از صحبت های شفر تعطیل شده است؟

دیگر کمیته فنی وجود ندارد. البته ما دو ماه و نیم پیش بر این موضوع تاکید داشتیم زیرا آخرین جلسه اعضای کمیته فنی قبل از پایان نیم فصل اول بود. ولی با توجه به صحبت هایی که شفر انجام داد و ما متوجه شدیم که در جذب بازیکن نقشی ندارد و شفر چندان علاقه مند به جلسه با کمیته فنی نیست، خودمان تصمیم گرفتیم این کمیته را تعطیل کنیم چون دیگر حضور ما بی فایده بود.

* آیا باشگاه از شما نخواسته که جلسات خود را ادامه دهید؟

آنها چیزی از ما نخواستند و اصلاً پیگیر این موضوع نیستند و ما هم با توجه به شرایط موجود تشخیص دادیم که دیگر کمیته فنی ای وجود نداشته باشد. ما ۳ جلسه را با شفر برگزار کردیم ولی بعد از آن احساس کردیم که دیگر نیازی به حضور ما نیست. بنابراین تعطیلی کمیته فنی بهتر از بودنش بود.

 

 اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

پ فوریه 28 , 2019
به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ا&...