قائدی 2 وکیل گرفته ولی ما خدا را داریم

به گزارش مشرق، امروز جلسه دیگری از دادگاه مهدی قائدی در سانحه تصادف بوشهر برگزار شد که رای نهایی در مورد این پرونده به ۲ هفته آینده موکل شده است.

یونس شاکر پدر مرحوم احمدرضا شاکر در این خصوص گفت: امروز دادگاه برگزار شد ولی دوستان زیر بار اینکه مهدی قائدی پشت فرمان بوده نمی‌روند.دوست مهدی قائدی شخصی است به نام حسن پور که او می‌گوید من پشت فرمان بودم. البته حرف‌های آنها متناقض است و سوالاتی را که قاضی پرونده می‌پرسد بالاخره جواب خواهد داد و حق به حقدار می‌رسد.ظاهراً تا ۲ هفته دیگر حکم نهایی صادر می‌شود.

وی افزود: امروز خود قائدی در دادگاه حضور نداشت و مادرش را فرستاده بود. خودش هم بود انکار می‌کرد مثل همیشه.ولی من همیشه حرفی می‌زنم که حق است. به قاضی دادگاه هم گفتم اگر قائدی پشت فرمان نبوده پس چطور پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال به ما گفت: قائدی گور ندارد که کفن داشته باشد، او پول دیه ندارد» حتماً او پشت فرمان بوده که آقای توفیقی چنین حرفی زده است.

بیشتر بخوانید:

شفر صیادمنش و نورافکن را به تیم امید نمی‌دهد؟

 

پدر بازیکن سابق تیم جوانان و امید استقلال گفت: قاضی پرونده حواسش به همه چیز هست، او گفت هر چه خدا و قانون بگوید.من بچه‌ام را از دست داده ام و آرزوهای او زیر خاک رفته است، باید حقیقت را بدانم. ناراحتی ما از این است که مهدی قائدی که اتفاقاً کنار ما بزرگ شده یک همدردی با ما نکرد و تسلیت نگفت ولی در عوض رفت در رستوران دلفین در لایو اینستاگرامش خوشی‌هایش را نشان می‌داد.

وی تاکید کرد: قائدی رفته ۲ وکیل گرفته ولی ما خدا را داریم، هر چه بگویند دروغ گفته اند.امروز هم در دادگاه دوست قائدی مرتب می‌گفت من پشت فرمان بودم نه مهدی ولی به خدا چه می‌گویند؟

پدر مرحوم شاکر در پایان گفت: از قول من بنویسید به روح پسرم من مشکلی با تیم استقلال ندارم، صادقانه می‌گویم پرسپولیسی هستم ولی از یک عده می‌خواهم شما را به خدا من را رو به روی استقلال و هوادارانش قرار ندهید. من به خاطر پسرم که در استقلال بازی می‌کرد برای کل این تیم ارزش قائلم. برای محسن کریمی که به خانه ما آمد، برای فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان. برای شفر که خجالت‌زده ام کرد و در تمرین کل اعضای این تیم کنارم بودند آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر باز هم به تهران بیایم به تمرین استقلال می‌روم ولی سوال من این است، مگر استقلال به قائدی گفته چنین خطای بزرگی کند؟ من از اینکه استقلالی‌ها کنارمان بودند تشکر می‌کنم ولی مشکل اصلی ما با قائدی است و بس.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن دوپینگی عضو کدام تیم پرطرفدار تهران است؟

چ فوریه 27 , 2019
به گزارش مشرق، شنیده می‌شود یکی از بازیکنا&...