واکنش مهاجم استقلال به شایعه دوپینگی بودنش

به گزارش مشرق، روح‌الله باقری در خصوص اینکه از صبح امروز شایعه دوپینگ وی مطرح شده است، گفت: من شب گذشته خوابیدم و وقتی صبح امروز بیدار شدم متوجه شدم همه در داخل صفحه شخصی‌ام مشغول پیغام دادن هستند.

وی افزود: از رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده بدون شک شکایت می‌کنم و در این زمینه مدیر برنامه و وکیلم در حال امور مربوطه هستند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن دوپینگی عضو کدام تیم پرطرفدار تهران است؟

باقری در خصوص اینکه چرا چنین شایعه‌ای مطرح شده، گفت: من امسال اصلاً تست دوپینگی ندادم و برای اطلاع از آن دسته از دوستانی که بدون اطلاعات خبر منتشر می‌کنند باید بگویم اگر دوپینگ یک فوتبالیست محرز شود کمیته دوپینگ ابتدا به باشگاه و سپس به بازیکن اعلام می‌کنند که او در محدوده تمرینات و محل باشگاه حاضر نشود. برای کسانی که این خبر کذب را منتشر کردند متاسف هستم و امیدوارم در دادگاه پاسخگو باشند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص عدم بازی کردنش در طی هفته‌های اخیر گفت: من به دلایل فنی و مصدومیت‌هایی اتفاق افتاده بازی نمی‌کنم و نمی‌توانم به سرمربی بگویم من را حتماً بازی بدهد که آقایان چنین شایعاتی را مطرح نکنند. نظر سرمربی تیم برای من محترم است و با جان و دل تمرین می‌کنم و امیدوارم این حواشی خنثی شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه لیگ قابل تغییر نیست/ احتمال بازی کردن استقلال و پرسپولیس در ۵ فروردین

چ فوریه 27 , 2019
به گزارش مشرق، سعید فتاحی در نشست خبری اظه&#1575...